اخبار

بازی موش و گربه فناوری برای کسب و کارها

بسپار/ایران پلیمر رقابت دائمی و رشد مداوم دانش و فناوری، گاه کسب‌و‌کارها را نسبت به نیازهای واقعی مشتریان کور می‌کند. مشتریان لزوما آخرین فناوری را از شما نمی‏‏‌خواهند. از طرفی ارائه آخرین فناوری‏‏‌های روز، همیشه شدنی نیست. همواره می‌توان محصولی به‏‏‌روزتر به آنها ارائه کرد یا از فناوری جدیدی در بخش پشتیبانی مشتریان بهره برد. شاید بتوان این وضعیت را مانند یک بازی موش و گربه دانست. در حالی که بسیاری از کسب‌و‌کارها با خوشحالی آخرین فناوری‏‏‌های موجود برای پشتیبانی از مشتریان خود را تهیه می‌کنند، پیش از پیاده‌سازی آن، فناوری جدید یا دست‏‏‌کم نسخه جدیدتری از آن فناوری از راه رسیده است. چه باید کرد؟

شاید بهترین رویکردی که صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک (به ویژه آن دسته از کسب‌و‌کارهایی که در محیط‌‌‌های پرتلاطم مانند حوزه‌‌‌های اقتصادی فناوری‌‌‌محور فعالیت می‌کنند) می‌توانند در مورد نیازهای دائما در حال تغییر مشتریان و فناوری‌‌‌های دائما در حال تحول موجود در پیش بگیرند، نگاه کردن به مسائل از دید مشتریان است. لازم است بدانید که مشتریان درباره کسب و کار شما چه فکر و تصوری دارند.

تنها در این صورت است که می‌توانید خدمات خود را بهبود داده و اسیر امواج دائمی بازار نشوید. بسیاری از مشتریان، تلاش‌‌‌های شما را برای همگام‌‌‌سازی خود با تغییرات فناوری نخواهند دید. آنها فقط تغییر در شیوه و کیفیت پشتیبانی از خود را مشاهده خواهند کرد. به عبارت دیگر، آنها فقط منافع ناشی از اقتباس فناوری‌‌‌ها را خواهند دید. به این صورت، تا زمانی که پشتیبانی و خدمت‌‌‌رسانی به آنها عالی باشد، اهمیتی ندارد که در حال استفاده از کدام فناوری و کدام نسخه از آن هستید.

در صورتی که قصد ارزیابی و مقایسه چند فناوری را دارید، تنها راه مقایسه آنها باید از نظر پتانسیل بهبود تجربیات مشتریانتان باشد. شما باید مناسب‌‌‌ترین فناوری برای ارائه محصولات و خدمات باکیفیت مورد انتظار مشتریان را داشته باشید. با در نظر گرفتن این موضوع، چند معیار وجود دارد که مشتریان شما توجه زیادی به آنها دارند:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا