اخبار

با حضور میهمانان ایرانی سومین کارخانه ماشین سازی Borche در چین افتتاح شد/ همراه با رونمایی از ماشین های تزریق هوشمند سری BI/ آلبوم تصاویر

بسپار/ ایران پلیمر روز پنج شنبه با حضور بیش از 400 نفر از مدیران صنایع پلاستیک و رسانه های تخصصی دنیا سومین کارخانه ساخت ماشین آلات شرکت ماشین سازی BORCHE افتتاح شد. در این مراسم که میهمانانی از ایران به دعوت شرکت پولاد (نماینده انحصاری BORCHE در کشور) نیز حضور داشتند از ماشین های تزریق هوشمند سری BI نیز همزمان رونمایی شد.

در برنامه مورد اشاره فرصت بازدید از دو کارخانه این مجموعه برای شرکت کنندگان حاصل و در بخش های مختلف داده ها و مشخصات فنی ماشین آلات جدید برای علاقمندان معرفی شد. 

 

شرکت ماشین های تزریق پلاستیک پولاد (سهامی خاص) در سال ۱۳۵۹ توسط مهندس سیروس احمدی بختیاری تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه ساخت دستگاههای تزریق پلاستیک آغاز کرد. اولین ماشین تزریق طراحی و ساخته شده در این مجموعه در سال 1362 وارد بازار شد. این شرکت با ارائه نسل جدید ماشینهای خود در دهه هفتاد و کسب گواهینامه ها و استانداردهای ملی و بین المللی گوناگون، گام دیگری در جهت بهبود کیفیت و تکنولوژی در صنعت تزریق پلاستیک کشور رقم زد و در این مسیر  از همکاری با نامداران صنعت پلاستیک از دیگر کشورهای دنیا مانند ایتالیا و کره جنوبی بی بهره نبود. شرایط اقتصادی کشور چنان پیش رفت که سرانجام در سال ۱۳۸۸ پولاد ساخت ماشین آلات خود را در کشور چین، با همکاری BORCHE با هدف کاهش قیمت تمام شده و تکمیل سبد محصولات آغاز کرد.
دستگاه های ساخته شده پولاد در این شرکت هم اکنون توانسته اند با توجه به قیمت مناسب و صرفه جویی در هزینه های ناشی از مصرف انرژی، توقعات مشتریان خاص پولاد را از لحاظ کیفی برآورده کنند. 

 

شرکت بورچ (Borche)، در سال ۲۰۰۳ میلادی، با سرمایه گذاری مشترک سه شرکت معظم امریکایی، کانادایی و چینی در کشور چین، پایه گذاری و تاسیس شده است. این شرکت فقط در زمینه تولید دستگاه های تزریق پلاستیک افقی تخصص دارد و جزو ۱۰ شرکت دارای تکنولوژی پیشرفته در صنعت پلاستیک کشور چین شناخته می شود. همچنین شرکت بورچ دارای سه واحد تولیدی، در شهرهای گوآنگجو، هانگجو و لیوچنگ به وسعت ۳۱۰۰۰۰ متر مربع (۳۱ هکتار) بوده و افزون بر ۹۰۰ نفر نیروی کار شاغل دارد. در بیش از ۴۰ کشور نمایندگی دارد و حدود ۴۰% تولید سالیانه خود را صادر می کند. 
ظرفیت تولید این مجموعه بالغ بر۱۵۰۰۰ دستگاه انواع ماشینهای تزریق پلاستیک در سال و تولید کننده بزرگترین ماشین تزریق پلاستیک در کل آسیا  (BU6800)است. 

 

11 نفر از مدیران صنعت پلاستیک از بخش لوله و اتصالات، تولید صندلی، لوازم خانگی و … همچنین نماینده گروه رسانه ای بسپار در این مراسم حضور داشتند. 

 

(این خبر تکمیل می شود …)

 

برای دیدن عکس ها در ابعاد بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا