اخباراخبار ویژه

بخش دوم اپیزود چهارم تاریخ شفاهی صنعت پلیمر و پوشش در رادیو پلیمر ایران منتشر شد/ بخش پایانی گفت و گو با دکتر فرامرز افشار طارمی در خصوص چگونگی ایجاد دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ در ایران

بسپار/ ایران پلیمر این بخش دوم از اپیزود چهارم تاریخ شفاهی علوم و صنایع پلیمر و پوشش است که از پادکست رادیو پلیمر ایران منتشر می شود.

تاریخ شفاهی علوم و صنایع پلیمر از اولین تلاش ها برای ایجاد این دانش و صنعت در کشور می گوید. در این نمره از پادکست رادیو پلیمر ایران (که توسط گروه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر تهیه و تولید می شود) بخش دوم گفت و گو با یک چهره نام آشنا برای دانش آموختگان دوره های نخست و سالهای رشد و توسعه مهندسی پلیمر در کشور منتشر می شود.

دکتر فرامرز افشار طارمی برای دانشجویان مهندسی پلیمر و شیمی نامی آشناست. او را یکی از موسسین رشته مهندسی پلیمر در کشور و دانشکده ای به همین نام می دانند که نخستین و تنها پایگاه مستقل این رشته تا سالها، شناخته می شد. هر چند این رشته امروز در دانشگاه های مختلفی در سطح کشور، دانشجو تربیت می کند.

 

بیشتر بخوانید

 

دکتر فرامرز افشار، در دو اپیزود داستان ایجاد دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ را برای ما و دوستداران نقل کرده است. صحبت های وی برای خیلی ها در این حوزه نوستالژیک، جذاب و شنیدنی ست.

این پادکست را می توانید در پلتفرم های شنیداری از جمله کست باکس، اسپاتیفای، گوگل پادکست، انکور و … گوش کنید.

 

زمان های رانندگی در ترافیک های ناخوشایند شهری و بین شهری را با شنیدن پادکست های مرتبط با حرفه خود قابل تحمل کنید.

 

متاسفانه شنیدن پادکست ها در بسیاری از پلتفرم ها نیازمند عبور از سد فیلترینگ است.

 

از جمله در این لینک می توانید بشنوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا