اخبار

برترین های بسپاری سال در گروه پلاستیک، لاستیک و کامپوزیت چه کسانی بودند؟/ چهره صنعتی برتر بسپاری سال: دکتر حمیدرضا صمدی

بسپار/ ایران پلیمر پنجمین دوره جوایز برترین های بسپاری سال در آستانه نوروز 99 توسط گروه رسانه ای بسپار برگزار و منتخبین معرفی شدند. چنانکه پیشتر وعده داده بودیم بزرگداشت این چهره ها قرار بود 25 فرودین ماه برگزار شود که با توجه به شرایط فعلی کشور به اولین زمان ممکن که متعاقبا اعلام خواهد شد، منتقل می شود.

منتخبین در گروه پلاستیک، لاستیک و کامپوزیت: 

چهره صنعتی بسپاری سال

دکتر حمیدرضا صمدی

رییس هیات مدیره هلدینگی با 21 شرکت زیرمجموعه در حوزه های خودروسازی، قطعات خودرو، نفت و گاز، مسوولیت های اجتماعی و سایر حوزه های کسب و کار. هلدینگ رایزکو (شرکت سرمایه گذاری و توسعه راهبردی راز). با مجموعه ای از تولیدات پلیمری عموما فناور و انحصاری در کشور. او معتقد است که خوب، دشمن عالی است. نیروی انسانی ارزش آفرین را مزیت و بزرگترین سرمایه ی کسب و کارهای امروزی می داند. سخت کوش و با پشتکار است. از غرور فراری است و می اندیشد که فرد متعهد به دنبال تخصص می رود و جایی که باید بله بگوید، بله و جایی که پاسخ منفی است، قاطعانه نه می گوید.

برای او رضایت از وضع موجود معنایی ندارد و می اندیشد که خوشحال  بودن نباید هدف را برای شما کوچک و در دسترس کند. وقتی هم که لازم است هدف گذاری را تغییر دهید، باید جسارتش را داشته باشید.

از جمله فعالیت های حوزه مسوولیت اجتماعی مجموعه تحت مدیریت او، مهراب بهشت است که آب معدنی های تولیدی آن با نام تجاری “دی دی” در بازار دیده می شود. تمامی درآمدهای حاصل از فروش محصولات این واحد، در سه مسیر: سرمایه گذاری در حوزه محیط زیست (با برچسب هایی به رنگ سبز)، سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری و تشخیص بیماری سرطان بانوان (با برچسب هایی به رنگ صورتی) و سرمایه گذاری در حوزه کودکان بی و بد سرپرست (با برچسب هایی به رنگ آبی) به کار گرفته می شود.

او می گوید: کسی که می خواهد بماند، باید مبارزه کند!

جایزه چهره صنعتی بسپاری سال (1398) به دلیل نقش او در توسعه تولیدات پلیمری فناور خودرویی در کشور و نیز سهم او در جذب و به کارگیری دانش آموختگان مهندسی پلیمر و مدیرپروری، تعلق می گیرد به دکتر حمیدرضا صمدی.

متن کامل را در شماره 209 ماهنامه بسپار که درنیمه اسفند ماه منتشر شده است، بخوانید. 

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق فیدیبو قابل دسترسی است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا