اخبار

برخورد معنادار در ایران پلاست/ مقابله با صنایع پلاستیک کشور با چه هدفی؟ تا چه وقت؟ تا کجا؟!

بسپار  می نویسد، شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان برگزارکننده نمایشگاه ایران پلاست یک بار دیگر برای هر چه بیشتر تحت فشار قراردادن صاحبان و دست درکاران صنایع پلیمر کشور شمشیر را از رو بست. این شرکت طی اطلاعیه ای که بر روی سایت نمایشگاه منتشر شده است، اعلام کرد برای نخستین بار در صنعت نمایشگاهی کشور از متقاضیان حضور در دوره آتی (یازدهم) نمایشگاه ثبت نام به عمل می آورد و تاکید کرد که شرکت های مشارکت کننده در نمایشگاه دوره دهم می توانند فضاهای در اختیار را برای دوره آینده در اختیار داشته باشند. این در حالیست که بیش از 250 تشکل صنفی و صنعتی و شرکت های معظم از حضور در این دوره نمایشگاه به دلیل عدم توجه به خواست های مستدل اعلام انصراف کرده اند. 

 

در اطلاعیه ی منتشر شده توسط ستاد برگزاری نمایشگاه آمده است: براساس این طرح، هر شرکت می تواند فضایی که در نمایشگاه دهم اجاره کرده است را برای دوره یازدهم نمایشگاه رزرو نمایند و در دوره آینده هم در همان فضا حضور داشته باشد. این روالی است که در همه نمایشگاه های بزرگ جهان مانند  نمایشگاه پلاستیک K در آلمان و نمایشگاه پلاست در میلان رعایت می شود.

بر این اساس و با برنامه ریزی های انجام شده ، شرکت ها می توانند از هم اکنون برای حضور مداوم خود در دوره های دهم و یازدهم برنامه ریزی نمایند و به مخاطبان خود اعلام نمایند که در دوره بعدی و با ادامه این سیاست در دوره های بعدی ایران پلاست محل ثابتی دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا