اخبار

برنامه ریزی انجمن ملی برای ارایه خدمات به بازدیدکنندگان ایران پلاست

بسپار به نقل از ستاد خبری ایران پلاست می نویسد، عضو هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک ، معتقد است که گرچه برنامه ریزی برای جذب میهمانان خارجی باید از مدتها پیش دنبال می شده است اما کماکان ادامه گفت و گو با نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های تخصصی و تاجران کلیدی صنعت پلاستیک در کشورهای همسایه را در فرصت باقی مانده تا نمایشگاه موثر می داند .
مهدی پورقاضی از حضور فعال انجمن ملی صنایع پلاستیک در ایران پلاست 2014 و تلاش برای دعوت از میهمانان خارجی سخن می گوید و می افزاید : انجمن آمادگی دارد تا خدمات تخصصی از قبیل برگزاری تورهای بازدید از شرکت ها، مشاوره یا مشارکت در برگزاری گفت و گوهای تجاری را هماهنگ نماید و در صورت نیاز مترجم را در اختیار میهمانان خارجی قرار دهد .
پورقاضی معتقد است که گرچه قیمت محصولات نسبت به ماه های گذشته کمی گران تر شده است اما در مجموع تامین محصول دارای ثبات بیشتری شده است و برای تولید کنندگان ثبات بازار بیشتر از گران شدن قیمت ها ارزش داشته است.
به گفته این عضو هیات نمایندگان اتاق تهران، برگزار کنندگان رویداد تجاری ایران پلاست باید ظرفیت ها و فرصت های بین المللی شدن آن را توسعه دهند و می گوید : برای بسیاری از تولید کنندگان بزرگ صنعت ،مهمترین جذابیت نمایشگاه ،پیدا کردن مشتری خارجی است وگرنه غالب شرکت کنندگان در صنعت شناخته شده اند و نمایشگاه فرصت تجاری واقعی در داخل برای آنها فراهم نمی کند.
پورقاضی بر تمرکز برگزار کنندگان بر روی بازارهای هدف کشورهای همسایه تاکید می کند و سهولت در حمل و نقل و تهیه ویزا و شرایط سفر را مزیت بزرگی در جذب این گروه از مشتریان می داند و معتقد است که این مساله باید در قالب یک استراتژی دنبال شود .
وی همچنین تاسیس انجمن ملی صنایع پلاستیک را یکی از مهمترین دستاوردهای صنعت در فاصله دو نمایشگاه ایران پلاست می داند و اظهار امیدواری می کند که با فراگیرتر شدن میزان استقبال سایر تشکل ها از این نهاد ملی ، قدرت تصمیم سازی و برنامه ریزی در سطح صنعت بیشتر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا