اخبار

برنامه‌ی سرمایه گذاری شرکت Dow برای 5 سال آینده

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت Dow فاز بعدی سرمایه گذاری‌های خود برای 5 سال آینده را اعلام کرد. این شرکت اذعان داشت که این سرمایه گذاری‌های جهت رشد درآمد و ایجاد مزایای رقابت پذیر در تولید محصولات خود می‌باشد. این سرمایه گذاری‌ها که از نوع تولیدی و زیرساختی می‌باشد، شغل‌های زیادی را ایجاد خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرد که تصمیم دارد بیش از 12 میلیارد دلار به این سرمایه گذاری اختصاص داده که منجر به اشتغال بیش از 5500  شغل دائمی و 300 شغل موقت می‌شود. در مراحل ساخت واحدهای تولیدی مربوط به این سرمایه گذاری نیز 3500 شغل مربوط به بخش ساخت و سازی و 200 شغل فنی ایجاد خواهد شد.

شرکت Dow اعلام کرده است که پروژه‌های سرمایه گذاری شده تا سال 2020 آغاز به کار نموده و پس از 5 سال ارزشی معادل با 4 میلیارد دلار بیابد.

اهداف سرمایه گذاری این شرکت به قرار زیر اعلام شده است:

–         گسترش ظرفیت واحد شکاف اتیلن (Ethylene Cracker) از طریق دو کوره‌ی اضافی تا 2 میلیون تن و تبدیل واحد شکاف TX-9 به بزرگترین واحد اتیلن در دنیا

–         ساخت یک واحد تولید پلی اتیلن در مقیاس جهانی با ظرفیت 600000 تن

–         دنبال کردن سرمایه گذاری‌های پیشین برای تقویت امتیاز تولید پلی اورتان در بخش پایین دستی به خصوص تولید پلی ال‌ها و تقویت زیرساخت‌های موجود در این بخش

–         ساخت یک واحد جدید در تولید یک کاتالیزگر کلیدی تحت لیسانس Univation

–         ساخت یک واحد تولیدی پلی الفین‌ها در مقیاس جهانی با ظرفیت 450000 تن در اروپا

–         دنبال کردن سرمایه گذاری‌های مضاعف در اقتصادهای مربوط به گاز شیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا