اخبار

برکناری بهشتیان و معارفه ی مدیرعامل جدید پتروشیمی جم

بسپار می نویسد، عصر دیروز آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم، با حضور دکتر اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و دکتر برادران مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و جمعی از مدیران پتروشیمی جم برگزار شد. 

دکتر اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مهندس سید علی بهشتیان، مهندس سید حسین میر افضلی را به‌عنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی جم معرفی کرد. 
دکتر برادران رییس هیات مدیره پتروشیمی جم و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در این جلسه از زحمات مهندس سید علی بهشتیان در مدت تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت پتروشیمی جم قدردانی کرد و حضور دکتر اسلامیان در این جلسه را نشان از اهمیت و جایگاه والای خاص پتروشیمی جم دانست. 
سید علی بهشتیان مدیرعامل سابق پتروشیمی جم از همه همکاران و مدیران واحدها و حسن اعتماد نسبت به وی تشکر و ابراز امیدواری کرد پتروشیمی جم همچنان در مسیر رشد، تعالی و توسعه گام بردارد. 

همچنین سید حسین میر افضلی مدیرعامل جدید پتروشیمی جم از زحمات مهندس بهشتیان در مدت تصدی تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت مدیران به اهداف موردنظر و ظرفیت‌های قابل‌قبول برسیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا