اخبار

برگزاری پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه عرب‌پلاست 2023/ مهلت ثبت نام 10 مردادماه

بسپار/ایران پلیمر پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نمایشگاه عرب پلاست برپا می‌شود.

با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه عرب پلاست ۲۰۲۳ در آذرماه سال جاری در دبی امارات برگزار می‌شود.

نمایشگاه عرب پلاست ۲۰۲۳ نمایشگاهی شناخته شده در خاورمیانه در حوزه صنعت پلاستیک است و هر دوسال یک بار در مرکز همایش و نمایشگاه بین‌المللی دبی (DWTC) برگزار می‌شود. در شانزدهمین دوره این نمایشگاه در پاییز ۱۴۰۲ (22 تا 24 آذرماه 1402)  دست‌اندرکاران جهانی این صنعت گرد هم می‌آیند. ۴ حوزه اصلی نمایشگاه عرب پلاست ۲۰۲۳ «پلاستیک»، «لاستیک»، «پتروشیمی» و «صنایع بسته‌بندی» است.

شرکت‌های ایرانی با استفاده از تسهیلات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎‌بنیان می‌توانند در این رویداد در کنار صنعتگران جهانی حوزه تخصصی پلاستیک به معرفی محصولات و دستاوردهای خود بپردازند. این حمایت ۷۰ درصدی شامل هزینه‌های غرفه و تور برای شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود.

یکی از بهترین روش‌های معرفی محصولات، حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی است. به همین دلیل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از برپایی پاویون‌های ملی در این نمایشگاه‌ها حمایت می‌کند؛ زیرا این باور وجود دارد که یکی از نیازهای اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان ورود به بازارهای بین‌المللی برای توسعه بازار است.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان به حضور در این پاویون می‌توانند از طریق سایت کریدور صادرات اقدام کنند. ظرفیت پاویون محدود و مهلت ثبت نام تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ است.

 

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا