اخبار

برگزاری 31 کارگاه آموزشی تخصصی همزمان با جشنواره فناوری نانو ‏(1394/07/13) بسپار می نویسد، همزمان با چهار روز برگزاری هشتمین جشنواره فناوری‌نانو ۳۱ کارگاه آموزشی تخصصی برگزار می‌شود. یکی از بخش‌ها

بسپار می نویسد، همزمان با چهار روز برگزاری هشتمین جشنواره فناوری‌نانو ۳۱ کارگاه آموزشی تخصصی برگزار می‌شود.

یکی از بخش‌های جشنواره فناوری نانو که همه ساله با هدف آموزش تخصصی و کاربردی و ارتقاء سطح علمی کارشناسان آزمایشگاه‌ها و همچنین دانشجویان و محققین علاقه‌مند به یادگیری دانش کار با دستگاه‌های آزمایشگاهی برگزار می‌شود، کارگاه‌های آموزشی- تخصصی است.

در هشتمین جشنواره فناوری نانو علاوه بر کارگاه‌های تخصصی دستگاهی و با توجه به اهمیت بحث‌های تجاری‌سازی، کارگاه‌هایی با موضوعات آشنایی با مباحث مالکیت فکری، ثبت اختراع داخلی و خارجی، اصول کسب و کار، ثبت علامت تجاری و مراحل صادرات کالا و روش‌های پرداخت بین‌المللی نیز برگزار می‌شود.

عناوین کارگاه‌های طراحی شده که از ۱۳ الی ۱۶مهرماه سال جاری همزمان با هشتمین جشنواره فناوری نانو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد، در جدول مشخص شده است.

گفتنی است، علاقمندان جهت ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی در هشتمین جشنواره فناوری نانو می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره فناوری نانو (http://festival.nano.ir/?lang=1) مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، کارشناسان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو و شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی می‌توانند با پرداخت تنها ۲۰ هزار تومان و با استفاده از اعتبار آموزشی آزمایشگاه‌شان نزد شبکه، در کارگاه‌های تخصصی- دستگاهی ثبت‌نام کنند. دانشجویان نیز از تخفیف ۲۰ درصدی برای ثبت‌نام در کارگاه‌ها برخوردار خواهند بود.

همچنین کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد نانو، در راستای توسعه توانمندی کار با تجهیزات آزمایشگاهی نانو، از محققانی که پروپزوال یا پایان‌نامه آن‌ها به تأیید کمیته علمی ستاد رسیده باشد جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی دستگاهی حمایت ۵۰ درصدی بعمل می‌آورد.

لازم به ذکر است در پایان دوره گواهی حضور در کارگاه از سوی ستاد توسعه فناوری‌نانو به متقاضیان اعطا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا