اخبار

برگزاری K2019 بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک را در تقویم سال آینده خود یادداشت کنید/ گروه رسانه ای بسپار 18 سال حامی و همکار رسانه ای K در ایران

بسپار/ ایران پلیمر تمامی ارائه دهندگان خدمات و محصول که مایل به شرکت در بزرگترین نمایشگاه جهانی لاستیک و پلاستیک یعنی  K2019 هستند باید کم کم خود را برای شرکت در این نمایشگاه آماده کنند. دعوت نامه هایی با بالاترین کیفیت های چاپی برای شرکت کنندگان در دوره ی قبلی این نمایشگاه ارسال شده است. فرم های ثبت نام در www.k-online.com قرار دارد. برگزار کننده ی این نمایشگاه یعنی Messe Düsseldorf انتظار دارد همانند هرسال شرکت کنندگان بسیار زیادی در K2019 حضور بهم رسانند.

شرکت کنندگان در K2019 شامل فعالان در صنایع مختلف نظیر ماشین آلات و تجهیزات، مواد خام و کمکی، محصولات نیمه آماده، قطعات فنی و پلاستیک های تقویت شده هستند.

مدیر عامل Messe Düsseldorf اقای Werner Matthias Dornscheidt دلیل دهه ها حضور گسترده در نمایشگاه K2019 را که همانند آهن ربایی برای متخصصان صنعتی محسوب می شود، چنین بیان می کند: نمایشگاه K جایی است که طیف گسترده ای از محصولات و خدمات موجود است. این خدمات و محصولات شامل جدیدترین نواوری ها و فناوری ها است. شرکت کنندگان گزینش مناسبی از محصولات و خدمات خود که سود بسیاری برای خریداران دارد را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد. این نمایشگاه به یکی از مهم ترین موقعیت ها برای طراحان و مهندسین تولید از سرتاسر صنعت و دنیا تبدیل شده چراکه آن ها می دانند راه های جدیدتری برای استفاده از پلاستیک و لاستیک ها در این نمایشگاه وجود خواهد داشت.

بسیاری از ویژگی هایی که در وب سایت این شرکت قرار دارد ثبت نام را برای درخواست کنندگان ساده تر کرده است. شرکت کنندگانی که در k2016 حضور داشتند به راحتی با نام کاربری قبلی خود می توانستند وارد سامانه ثبت نام شوند. تنها کاری که باید انجام می دادند تغییراتی بود که احتمالا در اطلاعات قبلی آن ها به وجود امده بود. ثبت نام به صورت مرحله به مرحله و بسیار ساده انجام می شود. ثبت نام کنندگان باید مکان و ابعاد غرفه ی مورد نظر خود را مشخص کنند.

به طور کلی ۲۳۲۰۰۰ نفر از ۱۶۱ کشور در آخرین دوره این نمایشگاه در k2016 شرکت کردند که تمامی این افراد نیز دعوت نامه هایی مبنی بر شرکت در k2019 نیز دریافت کرده اند. این افراد می توانند از خدمات 3200 شرکتی که به ارائه ی محصول و خدمات می پردازند استفاده کنند.

این نمایشگاه در تاریخ ۱۶ تا 23 اکتبر (24 مهر تا اول آبان ماه 1398) در مرکز نمایشگاهی دوسلدورف برگزار می شود. طی این نمایشگاه، رویدادهای مکمل دیگری نیز برگزار خواهد شد. شعار این نمایشگاه در بخشی تحت عنوان “پلاستیک ها آینده را شکل می دهند” دنبال می شود.

گروه رسانه ای بسپار همچون 5 دوره اخیر در میان حامیان و همکاران رسانه ای این نمایشگاه قرار دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا