اخبار

بزرگترین واحد تولید گرافن نروژ افتتاح شد

بسپار/ایران پلیمر شرکت لایروان (Layerone) از افتتاح بزرگترین واحد تولید گرافن در نروژ خبر داد. این کارخانه تولید مواد پیشرفته گرافنی در منطقه هرویا (Herøya) ایجاد شده است.

این شرکت در حال افزایش تولید برای برآورده کردن تقاضای روزافزون صنایع در سراسر جهان است که به دنبال بهبود عملکرد و پایداری محصولات خود هستند. لایروان توسط Aker Asa پشتیبانی می‌شود.

لایروان قصد دارد در آینده تولید را با چندین واحد بزرگتر در مکان‌های مختلف گسترش دهد. هدف این شرکت آن است که به یک تأمین کننده پیشرو مواد گرافنی پیشرفته در سطح جهانی تبدیل شود.

لایروان با استفاده از خواص منحصر به فرد مواد گرافنی برای توسعه راه حل‌های پایدار و نوآورانه که می‌تواند انتقال سبز را تسریع کند، تلاش می‌کند تا در نهایت گرافن را برای استفاده در صنعت ارائه دهد.

فرآیند تولید اختصاصی منحصر به فرد این شرکت بر چالش دیرینه تولید انبوه در مقیاس بالا غلبه می‌کند و باعث می‌شود مواد پیشرفته گرافن از نظر تجاری در مقیاس صنعتی در دسترس باشند. هرویا یکی از اکوسیستم‌های برتر صنعتی نروژ با دسترسی آسان به صلاحیت صنعتی و تخصص در شیمی است.

کریستین دتلوف مدیرعامل شرکت لایووان می‌گوید: «راه‌اندازی این خط تولید، یک نقطه عطف بسیار مهم برای ما و بخش مهمی در استراتژی صنعتی شدن ما است. ما متعهد هستیم که از طریق همکاری نزدیک با مشتریان پیشرو جهانی و موسسات تحقیقاتی، مواد پیشرفته لازم را با قیمت کم و کیفیت بالا تولید می‌کنیم. با این رویکرد، من اطمینان دارم که لایروان نقش مهمی در تغییر روش استفاده از این مواد در آینده ایفا خواهد کرد. برای لایروان، هرویا مکان مناسبی برای اعتبار سنجی محصولات بوده و نشان دهنده ایمنی فرآیندهای ما است. ما هیجان‌زده هستیم که تأثیر مثبتی در این صنعت بگذاریم و به رفع برخی از مهمترین چالش‌هایی که جامعه در حال حاضر با آن روبرو است، کمک کنیم.»

پایگاه خبری فناوری نانو ایران 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا