اخباراخبار ویژه

بسته بندی قابل بازیافت APC برای مواد غذایی منجمد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت بسته بندی آمریکایی (APC) فناوری بسته بندی انعطاف پذیر و قابل بازیافت RE Design را با هدف کاربرد در محصولات غذایی منجمد به صورت تجاری راه اندازی کرد. این فناوری جدید به مجموعه بسته بندی پایدار RE می‌پیوندد.

APC در همکاری با تولیدکنندگان برای جایگزینی بسته بندی‌های چندلایه و غیرقابل بازیافت و چند ماده‌ای فعلی، قصد دارد بسته‌بندی قابل بازیافتی را توسعه دهد که در عین حال در برابر سوراخ شدن مقاوم باشد.

قالب بسته بندی جدید یک بسته تمام پلی اتیلن (PE) است که با تجهیزات VFFS  با سرعت تا 90 بسته در دقیقه تولید می‌شود.

ساختار لایه لایه با استفاده از چاپ جهت دار طراحی شده است که مقاومت در برابر حرارت، ثبات ابعادی و وضوح را برای گرافیک افزایش می‌دهد. تار چاپی به صورت معکوس چاپ می‌شود و سپس به صورت چسب روی یک فیلم درزگیر لمینت می‌شود و قابلیت آب بندی در دمای پایین را ارائه می‌دهد. ساختار بسته‌بندی را می‌توان برای کاربردهای خاص تر که نیاز به ویژگی‌های سدگری بیشتر برای اکسیژن و رطوبت دارند، اصلاح کرد.

همچنین می‌توان این محصول را به گونه‌ای سفارشی کرد که در صورت تمایل، قسمتی ترانما را در خود جای دهد و پنجره‌ای برای دید محصول ایجاد کند. این بسته بندی انعطاف پذیر قابل بازیافت جدید گامی دیگر به سوی آینده ای پایدارتر برای مشتریان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا