اخباراخبار ویژه

بسپار+ (فروشگاه آنلاین کتاب های تخصصی)/ کتاب هفته/ اندازه گیری خواص مکانیکی پلاستیک‌ها و کامپوزیت‌ها (تئوری و عملی)

بسپار/ ایران پلیمر  هر شخصی که به نحوی با صنایع و علوم پلیمر سر و کار دارد لازم است، بر حسب نیاز بهره‌ای از دانش خواص مکانیکی پلیمرها، آنالیز و شناسایی کیفی و کمی پلیمرها داشته باشد. زیرا این دو مجموعه محورهای علمی و عملی مطمئن و دقیقی برای کنترل کیفیت قطعات در حال تولید، ساخته شده و یا مقایسه خواص محسوب می‌شوند.

بر اساس این نیاز مهندس سعید نعمتی کتابی تحت عنوان “اندازه گیری خواص مکانیکی پلاستیک‌ها و کامپوزیت‌ها (تئوری و عملی)” تالیف کردند تا  در آن روش‌هایی ارائه شود که مبنای آن اساسی ترین آزمون‌های اندازه گیری ویژگی‌های مکانیکی و کنترل کیفیت پلاستیک‌ها و کامپوزیت‌های دارای ماتریس پلیمری، بررسی و تحلیل شوند و در این راستا آزمون‌ها به طور عمده بر اساس استاندارد بین الملی ASTM بیان شده‌اند.

توضیح نکات مهم و کلیدی در انجام دقیق هر آزمایش، مواردی که باعث انحراف از استاندارد می‌شوند و انتقال تجارب کاری مرتبط با آزمون‌ها نیز تشریح گردیده است. این کتاب ارزشمند توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به چاپ رسیده است.

بسپار + کارشناسان و محققین پلیمر را به خواندن کتاب “اندازه گیری خواص مکانیکی پلاستیک‌ها و کامپوزیت‌ها (تئوری و عملی)” دعوت می‌کند.

برای سفارش و تهیه کتاب به بسپار+ مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا