اخباراخبار ویژه

بسپار+ (فروشگاه آنلاین کتاب های تخصصی)/ کتاب هفته/ پوشش‌های تابش‌پز فرا بنفش ( اصول اولیه، پیشرفت‌های اخیر و کاربردهای نوین)

بسپار/ ایران پلیمر  امروزه پوشش‌ها تقریبا در همه‌ی جنبه‌های زندگی روزمره دیده می‌شوند. و تاثیر آنان بر سلامت محیط زیست بر کسی پوشیده نیست. پوشش‌های تابش‌پز فرابنفش یکی از فناوری‌های نوین است که دنیای پوشش‌ها را دچار تحول کرده است. دکتر منوچهر خراسانی با توجه به نیاز جامعه به یک منبع فارسی برای شناخت این فناوری با همت انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر کتاب “پوشش‌های تابش‌پز فرا بنفش (اصول اولیه، پیشرفت‌های اخیر و کاربردهای نوین)” را به چاپ رساندند.

ابتدا اصول اولیه‌ی این فناوری به صورت جامع در کتاب مرور شده است و جنبه‌های گوناگون کاربردی آن از لحاظ انتخاب شیمی مناسب، مواد اولیه (رزین‌ها، رقیق‌کننده‌ها و آغازگرهای نوری)، فرمولاسیون‌های مورد استفاده، فرآیند پخت (شامل تشکیل اتصال‌های عرضی) و نیز تجهیزات مورد نیاز شرح داده شده و در کنار مزایای استفاده از این فناوری نوظهور، معایب احتمالی آن همراه با راهکارهای فنی پیشنهاد شده است. همچنین، پیشرفت‌های اخیر مانند پوشش‌های پودری فرابنفش، سیستم‌هایی با پخت دوگانه، پخت تحت شرایط خنثی یا پخت پلاسمای فرابنفش و نیز کاربردهای نوین نیز در این کتاب بررسی شده‌اند.

بسپار + پژوهشگران و دوستداران محیط‌زیست را به خواندن کتاب “پوشش‌های تابش‌پز فرا بنفش (اصول اولیه، پیشرفت‌های اخیر و کاربردهای نوین)” دعوت می‌کند زیرا که از لحاظ نظری و عملی بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد.

برای سفارش و خرید این کتاب به بسپار+ مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا