اخباراخبار ویژه

بسپار+ (فروشگاه آنلاین کتاب های تخصصی پلیمر و پوشش)/ کتاب هفته / نانوکامپوزیت‌های پلیمری (روش‌های تولید)

بسپار/ ایران پلیمر  نانوکامپوزیت‌های پلیمری نسل جدیدی از مواد هستند که شامل یک ماتریس پلیمری و کمتر از ده درصد وزنی از یک تقویت کننده نانومتری می‌باشند .

ویژگی‌های منحصر به فرد نانوکامپوزیت‌های پلیمری همچون وزن کمتر، استحکام مکانیکی، مقاومت بالا در برابر نفوذ گازها، سطح ظاهری مناسب، فرآیند پذیری و تحمل حرارتی مطلوب، آنها را به بخشی جدانشدنی از صنایع گوناگون بدل نموده است.

از این رو با توجه به رویکرد وسیع بین المللی به فناوری‌های جدید و به ویژه استفاده از نانوکامپوزیت‌های پلیمری در تحقیقات و صنعت، دکتر علیرضا زاهدی و کاوه رحیمی ممقانی بر آن شدند تا کتابی تحت عنوان ” نانوکامپوزیت‌های پلیمری (روش‌های تولید)” به همت انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به چاپ برسانند. در این کتاب سعی بر آن شده که ابتدا انواع پلیمرها و نانوکامپوزیت‌ها معرفی شوند و سپس روش‌های مختلف تولید همچون اختلاط مذاب، روش حلالی، پلیمریزاسیون همزمان، سامانه های گرما سخت و همچنین اصلاح مونومر- پلیمر و نانو ذره بررسی گردد.

 بسپار + محققین، افراد فعال در حوزه فناوری نانو و کارشناسان صنعتی عزیز را به خواندن کتاب نانوکامپوزیت‌های پلیمری (روش‌های تولید) دعوت می‌کند.

برای سفارش و تهیه این کتاب به بسپار+ مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا