اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ بطری های جدید قابل استفاده مجدد ساخته شده از 100 درصد rPET

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت حرفه‌ای بسته بندی Alpla با همکاری شرکت آب معدنی آلمانی Privatbrunnen Tönissteiner، یک بطری PET قابل استفاده مجدد که کاملاً از مواد بازیافتی ساخته شده، تولید کرده است. بطری جدید، که توسعه آن توسط دو شرکت در حدود یک سال انجام شد، در پایان عمر کاملاً قابل بازیافت است. این بطری در حال حاضر فقط در اندازه یک لیتری موجود است. این بطری‌ها به استثنای در و برچسب از 100٪ مواد بازیافتی پس از مصرف تولید می‌شوند.

مزیت این محصول هماهنگی کامل با یک اقتصاد چرخشی است که امکان تبدیل بطری به بطری را فراهم می‌کند و از نظر بهینه سازی وزن و طراحی منظم برای بازیافت ایده آل است. بطری جدید برای جای گیری در جعبه‌های دوازده تایی موجود Tönissteiner طراحی شده است که در آن بطری‌ها نیز بازگردانده می‌شوند و تا 160 جعبه در هر بار کامیون قابل حمل است. این بطری سودمند برای محیط زیست دقیقاً متناسب با فرآیندهای مرتب سازی، پر کردن و حمل و نقل شرکت طراحی شده است.

عمر بطری قابل استفاده مجدد پس از تعداد چرخه‌های مشخصی به پایان می‌رسد. علامت‌های لیزری، تعداد چرخه‌هایی را که یک بطری طی کرده است نشان می‌دهد و مکمل کنترل‌های کیفیت در مرحله پر کردن مجدد است. بطری‌هایی که دیگر برای استفاده مجدد مناسب نیستند، در کارخانه‌های Alparecycling به rPET تبدیل می‌شوند و به بطری‌های جدید بازیافت می‌شوند. به این ترتیب، حلقه بهینه بطری به بطری به دست می‌آید، در حالی که، با نگاهی به آینده، Tönissteiner در دسترس بودن یک منبع از بطری‌های rPET قابل استفاده مجدد را برای خود تضمین می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا