اخبار

سنی پلاستیک و تولید وان و جکوزی ایرانی/ پلیمرها در روزهای تنش زا، آرامش می آفرینند

بسپار / ایران پلیمر پس از یک روز کاری خسته کننده و تحمل استرس و تنش هایی که در زندگی روزمره با آن ها روبرو هستیم، یک حمام آب گرم می تواند بهترین راه برای بیرون کردن خستگی از تن باشد.

بنابر اعلام شرکت سنی، حس خوشایند و آرامشی که با استراحت در میان آب گرم به دست می آید، در کمتر جایی می توان پیدا کرد. خوشبختانه امکان داشتن چنین تجربه خوشایندی، تنها منحصر به حضور در جکوزی استخرها یا هتل های لاکچری نیست.

امروزه می توان بدون آن که نیاز به پرداخت هزینه های هنگفت و رقم های نجومی باشد، برای داشتن سونا یا جکوزی در خانه اقدام کرد. البته این موضوع نسبتا جدید بوده و تازگی دارد؛ چرا که مقوله دکوراسیون حمام و تجهیزات حمام، در کشور ما موضوعی نسبتا جدید بوده و تا چند سال پیش مثل امروز مورد توجه قرار نداشت.

امروزه بسیاری از مردم به دکوراسیون و داشتن تجهیزات حرفه ای و لوکس برای حمام و سرویس بهداشتی خانه خود نیز اهمیت می دهند.

اگر چه که حمام و سرویس بهداشتی جز مکان های خصوصی به شمار می رود که بعید است کسی به جز اعضای خود خانواده از آن ها استفاده کند، با این حال طراحی آن ها و دکوراسیون و تجهیزات تعبیه شده در آن ها برای آسایش خود خانواده اهمیت زیادی دارد.

در واقع می توان گفت آن دسته از افرادی که به مقوله دکوراسیون حمام اهمیت داده و به فکر تهیه وان حمام یا وان جکوزی هستند، به آسایش خانواده خود اهمیت زیادی داده اند.

در ادامه این مطلب به ذکر نکاتی مفید در رابطه با خرید وان حمام و انواع جکوزی خانگی پرداخته ایم؛ نکاتی که اگر در هنگام خرید این محصولات مورد توجه قرار بگیرند، به داشتن خریدی موفق تر کمک می کنند. اگر قصد خرید وان حمام شیک یا جکوزی آماده دارید، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

وان جکوزی چیست؟

وان جکوزی که گاهی از آن با نام وان حمام آب گرم هم یاد می شود، حوضچه کوچکی از آب است که شرایطی مناسب برای استراحت و ریلکس کردن انسان فراهم می کند.

در داخل جکوزی، آب تحت تاثیر فعالیت پمپ های نصب شده در دیواره با فشار بالا به داخل رانده می شود. این حرکت با فشار آب گرم اندام های بدن را ماساژ داده، احساس آرامش و رفع خستگی دلنشینی در انسان ایجاد می کند.

وان جکوزی علاوه بر آن که در رفع خستگی تاثیری مهم دارد، می تواند به رفع استرس و تنش های روانی نیز کمک شایانی کند. علاوه بر آن، آن دسته از افرادی که با دردهای عضلانی و مفصلی مزمن، مانند آرتروز باید دسته و پنجه نرم کنند، می توانند از خاصیت درمانی وان جکوزی بهره مند شوند.

انواع وان حمام و جکوزی

شاید با شنیدن عبارت جکوزی خانگی تصور کنیم این وان ها تنها برای هتل ها و خانه های لاکچری با حمام های بزرگ هستند؛ اما امروزه انواع بسیار گوناگونی از وان حمام و جکوزی عرضه شده اند که حتی برای حمام های کوچک و آپارتمانی هم کاربرد دارند.

نکته مهم به هنگام خرید و سفارش این گونه وان ها این است که بدانید برای حمام منزل خود، کدام نوع از وان مناسب تر است. مثلا باید تشخیص بدهید که به یک وان تک نفره یا دو نفره نیاز دارید، یا این که وان در سمت راست حمام قرار است، نصب بشود یا سمت چپ آن.

مهم ترین نکات که باید پیش از خرید وان حمام و وان جکوزی مورد توجه قرار بگیرند

. اگر قصد خرید وان حمام یا جکوزی برای حمام خانه خود را دارید، ضمن بررسی مدل های مختلف، به مساحت آن ها و نسبت این مساحت با مساحت کلی حمام خود توجه داشته باشید.

. اندازه وان بر اساس اندازه افرادی که از آن استفاده می کنند و طول قد آن ها تعیین می شود. آن وانی را سفارش دهید که برای اعضای خانواده نه کوچک و تنگ باشد و نه آن قدر بزرگ که فضای آن هدر برود.

. در مورد ویژگی ها و بخش های مختلفی که در یک وان حمام یا وان جکوزی تعبیه شده اند به خوبی اطلاعات جمع آوری کنید. از جمله مهم ترین عواملی که باید بررسی شده و تاثیر زیادی در قیمت وان دارند می توان به این موارد اشاره کرد: جنس بدنه وان، شاسی وان، زیر آب وان و…

. به هنگام خرید محصولات دکوراسیون حمام، مانند وان حمام یا جکوزی خانگی برند محصول اهمیت زیادی دارد. برند می تواند کیفیت و ماندگاری یک محصول را تضمین کند.

در بین برندهای فعال در زمینه دکوراسیون حمام و تولید لوازم و تجهیزات بهداشتی، شرکت تولیدی و صنعتی سنی پلاستیک یکی از موفق ترین برندهای ایرانی به شمار می رود.

شرکت سنی پلاستیک به عنوان یکی از برندهای برجسته ایرانی در زمینه لوازم بهداشتی ساختمان، بیش از ۴۰ سال است که محصولات با کیفیت خود را در بازار عرضه کرده است.

محصولات سنی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به خوبی توانسته اند رضایت مشتری را جلب نمایند.

یکی از مهم ترین نقاط قوت سنی که اطمینان بخش مشتریان به هنگام خرید محصولات است، فرا گارانتی ارائه شده از سوی این شرکت است؛ به این معنا که تمامی تجهیزات دکوراسیون حمام و بهداشتی ساختمان با ۵ سال گارانتی بی قید و شرط از سوی سنی عرضه می شوند.

از جمله تولیدات مهم این شرکت، وان های حمام و جکوزی های آپارتمانی مختلف است که با استقبال خوبی از سوی مشتریان و مصرف کنندگان روبرو شده است.

 

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا