اخبار

بهینه سازی تولید و ذخیره‌ی انرژی با دستگاه‌های جدید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، در بین دستگاه‌های بسیار نوآورانه‌ای که توسط شرکت HRSflow در نمایشگاه K2016 معرفی شد، دستگاه  FLEXflow One پیشرفت‌های بسیار نوآورانه‌تری را نسبت انواع مشابه داشت.

 در این دستگاه دیگر واحد کنترلی نیاز نمی‌باشد. این دستگاه دارای یک جعبه‌ی برقی کاملا مجزا و یک موتور برقی بوده که حرکات دستگاه را تحت کنترل گرفته، فرآیند تزریق را بهبود داده و قطعات را با سطوح بهتری تولید می‌نماید. از جمله مزایای بیان شده در مورد این دستگاه می‌توان به تکرارپذیری فرآیند، ایمنی، پاکیزگی، آسانی استفاده و قابلیت ردیابی فرآیند اشاره کرد. 
در این نمایشگاه بازدیدکنندگان قادر به به دیدن دستگاه ECOflow نیز بودند. این دستگاه دوستدار محیط زیست بوده، دارای راه گاه‌های داغ می‌باشد که بهره وری استفاده از انرژی را تضمین کرده و دارای ابعاد نسبتا کوچکتری می‌باشد. این دستگاه زمان مورد نیاز برای رسیدن به حالت عملکردی پایدار و یکسان را امکانپذیر می‌نماید. دستگاه ECOflow این امکان را فراهم می‌کند تا مصرف انرژی تا 25 درصد کاهش پیدا کند. 
علاوه بر این ویژگی‌ها، شرکت HRSflow نوآوری‌های دیگری نیز ارائه نموده است. به عنوان مثال وروری جدید HP موجود در این دستگاه این امکان را فراهم  می‌آورد تا موادی فنی همچون PMMA نیز تحت فرآیند قرار گیرند. این هندسه‌ی جدید برخی از ویژگی‌های قالب گیری را سهل نموده به این ترتیب که در نهایت نتایج دیگر به قالب بستگی نداشته بلکه نازل تعیین کننده‌ی اصلی می‌باشد. از مزایای این طراحی جدید می‌توان به پهن شدن پنجره‌ی فرآیندی، بهبود کیفیت ورودی و عدم وجود هیچگونه ماده‌ی راکدی در مسیر و در قالب اشاره کرد. در تولید دستگاه برای افزایش رسانایی حرارتی در راه گاه‌های مورد نیاز از لایه‌ی مس استفاده شده است. در تولید دستگاه از استیل خاصی استفاده شده که نیاز به هبچ گونه پوشش‌دهی (Coating) نیز نمی باشد. این مساله امکان وقوع هرگونه سایش و رفتگی را به طور کامل از بین می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا