اخبار

بو و رهایش مواد فرار داخل خودرو، با این تولیدات کنترل می شود

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  حساسیت به میزان رهایش مواد فرار در طراحی‌های داخل خودرویی موضوعی است که از سال‌های 1980 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مساله از نقطه نظر سلامتی می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. برای شرکت KRAIBURG TPE به عنوان یک تولیدکننده‌ی مواد، بسیار مهم بود که به نیازهای تولیدکنندگان خودرو پاسخ مثبت دهد. پروژه‌ی بررسی و اندازه گیری نوع و میزان رهایش مواد فرار از مواد مصرفی از خودروها سال‌ها پیش توسط این شرکت آغاز شده و طی آن فهم عمیقی از این مساله حاصل شده است. حساسیت به میزان رهایش مواد فرار در طراحی‌های داخل خودرویی موضوعی است که از سال‌های 1980 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مساله از نقطه نظر سلامتی می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. برای شرکت KRAIBURG TPE به عنوان یک تولیدکننده‌ی مواد، بسیار مهم بود که به نیازهای تولیدکنندگان خودرو پاسخ مثبت دهد. پروژه‌ی بررسی و اندازه گیری نوع و میزان رهایش مواد فرار از مواد مصرفی از خودروها سال‌ها پیش توسط این شرکت آغاز شده و طی آن فهم عمیقی از این مساله حاصل شده است.

اندازه گیری مواد فرار رها شده در خودرو برای فعالین این صنعت بسیار پر چالش است. به عنوان یکی از مهم ترین یافته‌های شرکت KRAIBURG TPE می‌توان به یافتن روشی مناسب برای اندازه گیری این مواد اشاره کرد. با اندازه گیری رهایش مواد می‌توان به نوعی کنترل‌های لازم را بر این مساله انجام داد.

با همکاری‌های تنگاتنگ صورت گرفته با موسسه imat-uve عوامل تاثیر گزارش بر رهایش مواد فرار مورد بررسی قرار گرفت. این میزان رهایش با استفاده از شرایط آزمونی استاندارد اندازه گیری شد. مواد استفاده شده در طراحی‌های داخل خودرویی در آلمان، ایالات متحده و مالزی بررسی شد. آزمون imat-uve نیز در چین و آلمان مقایسه شد.

با تخصص ایجاد شده در شرکت KRAIBURG، مواد TPE مناسب مخصوص کاربردهای داخل خودرویی قابل ساخت و مصرف خواهد بود. شرکت KRAIBURG به عنوان شرکتی پیشرو در ساخت این مواد در این کاربردها محسوب می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا