اخبار

تایلند بزرگترین تولیدکننده پلی پروپیلن جنوب شرق آسیا می شود

بسپار می نویسد، همزمان با تکمیل طرح توسعه ای شرکت آی. آر. پی. سی. این مجتمع پتروشیمی به بزرگترین تولید کننده پلی پروپیلن جنوب شرق آسیا تبدیل می شود.


شرکت نفتی و پتروشیمی آی. آر. پی. سی IRPC) تایلند که در حوزه عملیات یکپارچه پالایشگاهی و پتروشیمی فعالیت دارد؛ برنامه دارد تا در سال 2017 میلادی 10 میلیارد بات تایلند (معادل 280 میلیون دلار) برای افزایش ظرفیت تولید پلی پروپیلن خود سرمایه گذاری کند.
سوکریت سوراباتسوپو، رئیس و مدیر عامل شرکت آی. آر. پی. سی در گفتگو با رویترز عنوان کرد: ما قصد داریم تا اواسط سال آینده میلادی ظرفیت تولید این محصول را با افزایش 63 درصدی (معادل 300 هزار تن) از سطح فعلی به 775 هزار تن در سال برسانیم. 
سوراباتسوپو ادامه داد: Ebitda (درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک) هدف گذاری شده برای امسال، به دلیل تاخیر در راه اندازی پروژه بالادستی ارتقا محصولات بهداشتی و دارای ارزش افزوده، موسوم به UHV، محقق 
نمی شود. این پروژه از ماه ژوئیه سال 2016 میلادی یعنی دو ماه پس از زمان پیش تر تعیین شده شروع به کار کرد. پروژه UHV ظرفیت تولید سالانه پروپیلن شرکت آی. آر. پی. سی را تا 320 هزار تن افزایش داد و انتظار می رود به تقویت درآمدهای این شرکت در سال 2017 کمک شایانی کند.
شرکت آی. آر. پی. سی که از زیرمجموعه های گروه PTT تایلند به شمار می رود؛ در استان رایونگ این کشور مستقر است.

منبع: نیپنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا