اخباراخبار ویژه

تجارت تیوب های پلاستیکی فشردنی از سال 2019 تا 2027، سالی 6% رشد خواهد داشت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر فروش جهانی تیوب های پلاستیکی فشردنی در سال 2018 از مرز 700 میلیون دلار گذشت و بر اساس پیش بینی مرکز تحقیقاتی Fact.MR این عدد همچنان رو به پیشرفت خواهد بود. اروپا، که یکی از بزرگترین مصرف کنندگان تیوب های پلاستیکی فشردنی برای کاربردهای مختلف است، در این تجارت بیشترین سهم را دارد. بازارهای نوظهوری مانند هند، چین، شمال خاور میانه و آفریقا، به دلیل رشد محصولات حفاظت شخصی و آرایشی، پتانسیل فوق العاده ای در زمینه ی این تجارت از خود نشان می دهند. پس از منطقه ی آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه در مرتبه ی بعدی از نظر سرعت رشد تجارت در حوزه ی مواد محافظت شخصی است. جوانان و هنرمندان آفریقایی نیز عامل محرک پیشرفت این تجارت در آفریقا به شمار می روند. همچنین رشد زیاد در حوزه ی کاربردی این تیوب ها از مهم ترین عوامل رشد این تجارت به حساب می آید.

در این تحقیق آمده است که صنعت جهانی حفاظت از پوست و مو با بالاترین سرعت رو به پیشرفت است. کرم های ضد پیری، شامپوها و حالت دهندگان مو برخی از این محصولات هستند که از تیوب های پلاستیکی فشردنی در تولید آن ها استفاده می شود و همین عامل موجب رشد تجارت این تیوب ها خواهد شد. این تیوب ها به دلیل سادگی بسته بندی و راحتی استفاده بسیار مورد تقاضای مصرف کنندگان هستند. در مورد خمیردندان، مصرف کنندگان هندی که از محصولات گیاهی به سمت خمیردندان روی آورده اند، موجب افزایش نیاز به تیوب های پلاستیکی فشردنی شده اند.
بسته بندی یکی از راهکارهایی است که رندهای معروف با استفاده از آن، سعی می کنند محصولات خود را منحصربه فرد جلوه دهند. برندهای برتر و متوسط از این راهکار برای افزایش قیمت استفاده می کنند. برندهایی مانند Neutrogena، Diors که هردو محصولات خود را در تیوب های پلاستیکی فشردنی ارائه می دهند از جمله ی این برندها هستند.
تجارت جهانی تیوب های پلاستیکی فشردنی در کنار کیفیت طراحی آن برای افزایش ارزش محصول نهایی مشخص می شود. ابزار طراحی تیوب های پلاستیکی فشردنی می تواند استمپ های دما بالا، چاپ های گرافیکی با کیفیت بالا و یا استفاده از لاک ها باشد. فرایند طراحی تیوب ها به آن ها ارزش دیداری بیشتری می دهد و همچنین بر دیدگاه مشتریانی که از فروشگاه های کوچک خرید می کنند بسیار تاثیرگذار است. طراحی این تیوب ها بر روی قیمتی که تولید کنندگان اعلام می کنند بسیار تاثیرگذار است.
انتظار می رود شرکت های بین المللی با اهدافی مانند صادرات، عامل تجاری و یا تولید کننده وارد تجارت این نوع از تیوب های پلاستیکی شوند. تولید کنندگان همگام با تغییر تقاضای مصرف کنندگان برای بهتر کردن محصولات و جذب مشتری بیشتر، در حال به روز کردن محصولات خود هستند. همچنین تولیدکنندگان متناسب با طراحی که بر روی تیوب ها انجام می گیرد، قیمت خود را افزایش می دهند. تولیدکنندگان تیوب های پلاستیکی فشردنی تمرکز خود را بر روی ادغام با شرک ها برای افزایش تجارتشان قرار داده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا