اخبار

تجمع جمعی از کارکنان پتروشیمی مقابل مجلس/ شعری مقدم: حق با آنهاست

بسپار به نقل از تسنیم می نویسد، جمعی از کارکنان پتروشیمی‌های ماهشهر، عسلویه و هلدینگ خلیج فارس صبح دیروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

 

کارکنان این شرکت‌ها در تشریح اعتراضات‌شان اعلام می‌کردند که به‌هیچ‌وجه با خصوصی‌سازی شرکت‌های خود مخالف نیستند، اما باید نخست وضعیت کارکنان و پرسنل آن‌ها تعیین تکلیف شود و در این رابطه خواستار رسیدگی نمایندگان مجلس به این موضوع بودند.

تجمع‌کنندگان با پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضمون “آقای زنگنه! چه‌زمانی ما و مشکلات‌مان را خواهی دید؟”، خطاب به وزیر نفت خواستار حل مشکلات‌شان شده‌اند.

 

در این رابطه عباس شعری مقدم مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به خبرنگار بسپار گفت: حق با آنهاستمتاسفانه فردی سنگی را به چاه انداخته و اکنون هزار عاقل باید برای بیرون آوردن آن تلاش کنند. حل این مسایل تدبیر می خواهد. اما باید اندکی صبر کنند تا دست دولت باز شود.

این عزیزان باید داشتن شغل را مغتنم بدانند. اکنون بیکاری مساله بسیاری از افراد است و بسیاری از جوانان نخبه هنوز شغل ندارند. بسیاری از خواسته های آنان به حق است اما کمی صبر کنند تا شرایط بهبود یابد و دولت توانایی حل این مساله را پیدا کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا