اخبار

تحرکات جدید جهانی در نقل و انتقال مالکیت شرکت ها/ ALTANA سهام شرکت SARALON را خرید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر گروه شیمیایی ALTANA اعلام کرد که سهام شرکت دانش بنیان SARALON را خریده است. این شرکت نو پا در زمینه توسعه جوهر ها جهت چاپ صنایع الکترونیک دارای تخصص می باشد.

به علاوه این شرکت قطعات الکترونیکی پیش ساخته ای را ارائه می کند که سرعت چاپگر ها برای چاپ روی قطعات الکترونیکی را افزایش می دهد. دو شرکت توافق کرده اند که مبلغ این سرمایه گذاری را اعلام نکنند. از ابتدای تاسیس SARALON شرکت TGFS Technologiegrunderfonds Sachsen بعنوان یک سرمایه گذار شرکت SARALON را پشتیبانی کرده است. این شرکت دانش بنیان به توسعه محصولات جدید جهت چاپ صنایع الکترونیک ادامه می دهد.

ELANTAS بخشی از ALTANA می باشد که در زمینه محصولات مایع عایق جهت صنایع الکترونیکی و الکتریکی فعالیت دارد. به کفته Dr. Gerd Kramer رئیس بخش فناوری ELANTAS ، شرکت SARALON محصولات جدیدی شامل جوهر های رسانای الکتریسیته و قطعات الکترونیکی ویژه را توسعه داده است که هم اکنون در صنایع استفاده می شوند. ELANTAS با داشتن سال ها تجربه و سابقه از این پس SARALON را در توسعه محصولات جدید و معرفی به بازار های چاپ الکترونیک پشتیبانی خواهد کرد. جوهر های SARALON برای مثال قابل استفاده بر روی باتری ها می باشند. به گفته Dr. Moazzam Ali یکی از موسسان SARALON ، شرکت ALTANA یک شریک بسیار خوب و توانمند می باشد که می تواند به توسعه محصولات جدید کمک کند.

در گزارشی که اخیرا توسط انجمن صنایع شیمیایی آلمان منتشر شده نشان داده شده است که عدم تامین مالی یکی از موانع در شرکت های دانش بنیان می باشد. ALTANA با سرمایه گذاری در این شرکت دانش بنیان قصد دارد به توسعه این شرکت ها کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا