اخبار

ترجمه اختصاصی بسپار/ ساخت قالبی برای تولید سریع تر در SteelPLUS

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  قطعات رشته ای همه جا هستند. حتی جاهایی که شما به آن­ها توجه نمی ­کنید. واقعیت این است که این قطعات منحصر به هیچ بخش خاصی نیستند و هر روزه مقدار زیادی از آن­ها توسط قالب­ های چند حفره­ای و به صورت اتوماتیک تولید می­شوند.

SteelPLUS یک پمپ با شش دهانه ­ی خروجی تولید کرده است. این وسیله­ ی شگفت انگیز از آکریلونیتریل استایرن آکریلات (ASA) ساخته شده است که 10 میلی­متر ضخامت دارد. در این پمپ قطعات جداشونده­­ ی زیادی تعبیه شده است. این پمپ تنها از یک سیلندر هیدرولیک تشکیل شده است که 1200 میلی­متر طول داشته و همه ی مکانیزم­ها را کنترل می­کند. برای انجام این کار 26 چرخ­دنده، 4 باله، چهار جداکننده، 16 یاتاقان و تعداد شفت عمودی و افقی برای جرکت و انتقال در این پمپ استفاده شده است. بر روی همه­ ی قطعات پوشش نیترید یا DLC اعمال شده است.

در گذشته، این قطعه با استفاده از قالب­های معمولی ساخته شده و هر دوره­ی زمانی آن حدود 3.5 دقیقه طول می­ کشید. با استفاده از فناوری SteelPLUS این قطعه را می ­توان در حدود 1.5 دقیقه، با همان ویژگی­ها و ضخامت تولید کرد.

برای ایجاد امکان کوچک­تر کردن دستگاه، SteelPLUS از چهار اسلاید مکانیکی با سیستم خنک کننده­ ی فشرده، که با استفاده ازAmpcoloy 83  (آلیاژ 1.9% برلیوم مس) و MoldMax HH که از آلیاژهای مس است، تهیه شده ­اند تا برای خنک کردن گرمای ایجاد شده مورد استفاده قرار بگیرند. همه­ ی این قطعات قابل بازشدن هستند.

یکی از ویژگی­های منحصربه ­فرد این نوع از قالب­ها امکان مراقبت همه جانبه و قابلیت جابه­ جایی قطعات است. SteelPLUS 20 سال است که در صنعت ساخت قالب فعالیت می ­کند و برای هر نوع نیازی می­ تواند طراحی کند. تولید تقسیم­ کننده­ ها، چرخدنده ­ها و شفت­ ها و همچنین موتورهای هیدرولیکی الکترونیکی از جمله تخصص­ های این شرکت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا