اخبار

تعامل بیشتر انسان و ماشین در صنعت پلاستیک

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت ژاپنی Omron که فعال در زمینه ی تولیدات سامانه های خودکار سازی، حسگرها، دوربین های صنعتی، ربات ها و … می باشد، خبر از دستیابی به محصولات جدید سری TM را داده است. این سری جدید خانواده ای از ربات ها بوده که محیط تولید نوآورانه ای را ایجاد کرده و کمک می کند تا انسان و دستگاه به صورت هماهنگ با یکدیگر کار کنند. ربات های هماهنگ TM با قابلیت های تشخیصی گوناگون و برنامه های ساده و عملکردی، تولیدی ایمن و منعطف را توسط انسان و دستگاه باعث می شوند.

با تغییرات صورت گرفته در رویکرد مشتریان در راستای کوتاهتر شدن چرخه ی تولیدی محصول، تولیدکنندگان به خط تولیدهایی نیاز دارند که نسبت به این تغییرات منعطف باشد. از طرف دیگر، با توجه به اینکه کمبود نیروی کارگر به واقعیت تبدیل شده است، صاحبان کسب و کار به شدت نیاز به فرایندهای خودکار ساده تر دارند. با این شرایط افراد بهتر و بیشتر می توانند در فعالیت های نوآورانه عملکرد داشته باشند.

سری تولیدات TM شرکت Omron راه حل نوینی را در جهت نصب یک ربات برای انجام فعالیت هایی نظیر برداشتن، بسته بندی کردن و عملکرد پیچ گوشتی را داشتن ارائه می کند. این فعالیت ها سابقا توسط انسان به صورت سنتی انجام می شد.

به عنوان یکی از ویژگی های بارز این محصول می توان به سازگاری آن با برنامه های موبایل اشاره کرد. این ویژگی این امکان را ایجاد می کند تا فعالیت های پیچیده تری نسبت به عملیات برداشتن و قرار دادن روی تسمه نقاله انجام شده و فرایند تولید انعطاف پذیری را باعث می شود.

شرکت Omron در سری تولیدات TM، ۱۲ ربات را معرفی کرده که دارای ویژگی های طول بازوی ۹۰۰، ۱۱۰۰ و ۱۳۰۰ میلی متر و منبع تغذیه ی ۴، ۶، ۱۲ و ۱۴ کیلوگرمی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا