اخبار

تعدد نمایشگاه های استانی به چه قیمتی؟/ یکی از غرفه گزاران نمایشگاه اهوازپلاست در گفت و گو با خبرنگار بسپار: آژان کشی در نمایشگاه آن هم به دفعات!

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه اهوازپلاست بین دو نمایشگاه مسهدپلاست و تهران پلاست برگزار شد. سه روز بعد از نمایشگاه مشهدپلاست و از  20 تا 23 دی ماه. برخلاف دو نمایشگاه دیگر، اهوازپلاست اصولا اعتقاد و ارتباطی با تشکل ها نداشت. پوستر آن که طرحی و رونمایی شد می شد حدس زد میزان آشنایی برگزارکنندگان با صنعت پلیمر چه قدر است …. آنها لوگوی نمایشگاه K آلمان را برای نمایشگاه خود برگزیده بودند و با تذکر دوستانه ما در گزوه رسانه ای بسپار/ ایران پلیمر سریعا آن را اصلاح کردند. با حداقل تغییرات ممکن. می شد حدس زد این نمایشگاه اصولا برگزار هم نشود، اما آن عده از واحدهایی که موقعیت جغرافیایی این شهر را برای مراودات تجاری با همسایه ای که از بزرگترین واردکنندگان کالاهای ایرانی است، آنها را به این نمایشگاه کشاند و نمایشگاه در میان وعده های حضور هیات های تجاری از این کشور آغاز شد

 

محمد پوست فروش، رئیس هیات مدیره ی شرکت کیوی پلاست از مشارکت کنندگان در این نمایشگاه به خبرنگار بسپار گفت: علی رغم این که اهواز بازار جذابی برای شرکت ها است و برگزاری نمایشگاه در این شهر می تواند صادرات به کشور هایی همچون عراق را در پی داشته باشد اما متاسفانه شاهد بودیم که این نمایشگاه با پایین ترین کیفیت ممکن برگزار شد. در دو روز اول تنها غرفه داران از برگزاری این نمایشگاه اطلاع داشتند و به جز یک بنر در سطح شهر تبلیغات دیگری برای این نمایشگاه به چشم نمی خورد .

امر دیگر برخورد بسیار نامناسب مسئولین برگزاری این نمایشگاه با مشارکت کنندگان بود به طوری که مدیر نمایشگاه هم زمان با ما برای اولین بار وارد نمایشگاه  شد و در طی نمایشگاه نیز شاهد درگیری فیزیکی ایشان با غرفه داران شرکت گلچین  بودیم که با حضور پلیس این دعوا خاتمه یافت!

اظهاراتی که برگزارکنندگان این رویداد برای حضور بازرگانان عراقی و نشست های  B2B داشتند نیز کاملا” خلاف واقع بود و تنها دو تاجر عراقی که در زمینه ی فعالیت پلیمری نداشتند به نمایشگاه آمدند!

این نمایشگاه بازخورد بسیار پایینی داشت و می توان گفت که بیشتر شاهد یک بازارچه ی محلی بودیم تا یک نمایشگاه.

در روز آخر نیز مدیریت نمایشگاه با تعطیل کردن نمایشگاه موجبات نارضایتی بیش از پیش مشارکت کنندگان را فراهم و منجر شد که پلیس باردیگر در این نمایشگاه حاضر و غرفه داران از مسئولین برگزاری شکایت کنند.

همان طور که عرض کردم پتانسیل شهراهواز در صنعت پلاستیک و به خصوص در زمینه ی ظروف یکبار مصرف بسیار بالاست و باید نمایشگاه بهتری و با کیفیت تری در این شهر برگزار می شد.

 

بدیهی است حق مدیران سورناسپهرپارسیان برگزار کننده نمایشگاه یاد شده برای ارایه توضیحات احتمالی توسط این رسانه محفوظ است. 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا