اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ تلاش HP برای کاهش پلاستیک های رها شده در اقیانوس ها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار / ایران پلیمر شرکت HP در راستای وظیفه ی خود در طرح همراهان کره ی زمین، برنامه ی بازگشت و بازیافت خود را در 68 کشور از جمله آرژانتین، شیلی، پاپوآ گینه نو پیاده سازی می کند. شرکت HP به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی ماشین آلات چاپ، با اجرا کردن طرح خود در راستای بازیافت مواد و ایجاد تجارت های جدید به تعهد دیرینه ی خود در راستای حفاظت از محیط زیست عمل می کند. همچنین با این روش اقتصاد گردشی و کم کربن را با شرکا و مشتریان خود ایجاد می کند.

با وجود برنامه ی همکاری برای کره ی زمین که HP در حال انجام آن است، مشتریان این شرکت به راحتی می توانند به اهداف زیست محیطی خود در راستای کاهش میزان ضایعات درست پیدا کنند. امروزه بیش از 875 میلیون کارتریج جوهر و تونر HP بازیافت می شود. خرید و بازیافت کارتریج های جوهر و تونر HP به مشتریان این اجازه را می دهد که به HP برای ایجاد ویژگی های پایداری در چاپ کمک کنند. این عملکردها می تواند موجب گسترش فضای سبز شده و باعث تولید کمتر کربن در تولید ملزومات چاپ شود. همچنین باعث ایجاد یک اقتصاد گردشی در این حوزه توسط شرکت HP می شود.

Guillaume Geradin یکی از مدیران عامل شرکت HP بیان می کند، هدف ما تلاش برای تشویق مشتریان و همکارامان برای همکاری با ما در ایجاد تغییر کلی در سیستم و ایجاد اقتصاد گردشی است. این راهی است که ما متعهد به انجام آن شده ایم و در همین راستا برنامه ی همکاری برای کره ی زمین را ایجاد کرده ایم. هدف این برنامه کاهش ضایعاتی است که دور انداخته می شوند و راه اندازی خط شست وشوی جدید در هاییتی برای کمک به کاهش پلاستیک هایی است که در ساحل اقیانوس رها می شوند.

شرکت HP 2 میلیون دلار در خط جدید شست وشو که در هاییتی راه اندازی شده است، سرمایه گذاری کرده است. هدف از ایجاد این خط شست وشو تولید پلاستیک های بازیافتی تمیز و با کیفیت بالا برای کاربرد در محصولات تولیدی HP مانند کارتریج های اصل HP است. راه اندازی این خط تولید همچنین تجارت جدیدی برای کارخانه ی هاییتی به شمار می رود. این سرمایه گذاری در واقع در راستای تعهد قدیمی شرکت HP برای کاهش پلاستیک های ساحل اقیانوس است و باعث ایجاد کربن کمتر و اقتصاد گردشی می شود. این طرح همچنین فرصت آموزش محلی در این زمینه را نیز فراهم می کند.

خط شست وشو از تانک های بزرگی تشکیل شده است که به صورت دینامیک و یا غوطه وری فرایند شست و شو را انجام می دهد و در ایجاد این خط تولید از ماشین آلات Lavergne، ECSSA و STF Group استفاده شده است. این شرکت ها تولیدکننده ی ماشین آلات شست وشو هستند.

HP یکی از اعضای موج بعدی پلاستیک است. موج بعدی پلاستیک نام کاربران و شرکت ها را دعوت می کند به شبکه ی تامین جهانی پلاستیک های ساحل اقیانوس بپیوندند. شرکت HP همچنین گروهی را برای ایجاد بیش از 1100 فرصت جدید سرمایه گذاری در این زمینه ایجاد کرده و یک مرکز یادگیری برای کودکانی که والدینشان در این مسیر فعالیت می کنند ایجاد کرده است. این مرکز یادگیری مجهز به آخرین فناوری روز دنیا و شامل لب تاب ها و چاپگرهایی است که با استفاده از پلاستیک هایی تهیه شده است که در همان محل جمع آوری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا