اخبار

تلفیقی از کیفیت بالا، خشک شدن سریع و جذب زیاد در یک پارچه‌‌ی مخصوص

 گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد،  یک شرکت تولیدکننده‌ی الیاف و تبدیل محصول به نام Teijin Frontier Co., Ltd. اخیرا از تولید منسوجی خبر داده است که با استفاده از یک ثبت اختراع تولید گشته است. 

این پارچه‌ی چهار بعدی DELTAPEAK نام داشته که تلفیقی از کیفیت بالا، جذب بسیار زیاد و سرعت خشک شدن بسیار سریع می‌باشد. این پارچه‌ی تولیدی از ساختاری 4 لایه تشکیل شده استاین پارچه‌ی توده ای (Bulky)، سبک و بسیار نرم از 4 لایه تشکیل شده است. اولین محصول تولیدی از این پارچه قرار است در پاییز سال 2018 به بازار مصرف ارائه شود. سری تولیدی لباس از این پارچه در زمره‌ی لباس‌های پاییزی و زمستانی قرار می‌گیرد. عمده مصرف لباس‌های تولیدی از این پارچه در کاربردهای ورزشی خواهد بود. پیش بینی می‌شود فروش سالیانه‌ی این لباس تا پایان ماه مارچ سال 2019 به 500000 متر برسد.

این منسوج تولیدی جزو جدیدترین محصولات تولیدی شرکت Teijin Frontier محسوب می‌شود. در بین محصولات مختلف پارچه‌ی DELTAPEAK جزو محصولات پایه نایلونی آن‌ها محسوب می‌شود. این پارچه تلفیقی از کیفیت، عملکرد و خواص فیزیکی منحصر به فرد می‌باشد. این محصول هم ظاهر مناسبی دارد، هم حس خوبی برای مصرف کننده ایجاد می‌کند و هم از کشسانی (ELASTICITY) زیادی برخوردار است. 
لباس‌های تولیدی از این پارچه می‌توانند در کاربردهای عمومی (Casual) به عنوان جایگزینی برای لباس‌های کتان محسوب شوند. این شرکت تصمیم دارد از این محصولات در لباس‌های ورزشی ویژه، لباس‌های مخصوص مد (Fashion wear)  و لباس‌های کار (Uniform) و در کاربردهای مختلف دیگر استفاده نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا