اخبار

تلفیق فناوری های دو شرکت در جهت تولید کامپوزیت های خاص

بسپار/ ایران پلیمر شرکت های EconCore و Covestro به تلفیق فناوری های خود پرداخته تا با کمک یکدیگر قادر به تولید قطعه های لونه زنبوری سبک وزن و قدرتمند با عملکرد بسیار خوب باشند. یکی از عملکردهای کلیدی مورد نظر تطابق محصول تولیدی با نیازهای در ارتباط با آتش، دود و سمیت (Fire-Smoke-Toxicity یا FST) برای کاربردهای حمل و نقل عمومی نظیر ریل قطار و کاربردهای هوافضایی است.

شرکت Covestro محدوده ی گسترده ای از پلی کربنات ها را مورد بررسی قرار داده است. این شرکت با آمیزه کردن گونه های مختلف با یکدیگر در جهت دریافت نیازهای FST تلاش بسیار کرد. این شرکت در حال حاضر چندسازه های گرمانرم سبک وزنی را با نام تجاری Maezio™ تولید می کند.

شرکت EconCore یک فرایند تولیدی منحصر به فرد را برای تولید قطعه های فوق سبک با ساختار لونه زنبوری در اختیار داشته که روشی بسیار مقرون به صرفه است. این ساختارها با توجه به نیازهای مشتری با تلفیق مواد گوناگون قابل تولید شدن است.

با انتخاب پلی کربنات مناسب و یا تلفیقی از چند گونه ی متفاوت پلی کربنات توسط شرکت Covestro و استفاده از فناوری تولید ساختارهای لونه زنبوری شرکت EconCore محصولاتی با کیفیت برای استفاده در کاربردهای حمل و نقلی و رسیدن به نیازهای موجود FST‌ قابل تولید شدن خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا