اخبار

نمایشگاه مجازی ایران یک بار دیگر و تا پایان تابستان تمدید شد

بسپار/ایران پلیمر عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران از تمدید مدت برپایی نمایشگاه مجازی ایران تا پایان تابستان خبر داد.

محمدرضا طلایی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: مدت زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ تمدید شد. افزایش مدت زمان این نمایشگاه بدون دریافت هزینه از حاضران در نمایشگاه خواهد بود.

وی افزود: البته متقاضیان جدید به همان روال گذشته برای ثبت درخواست و ثبت نام باید به سایت نمایشگاه مجازی ایران مراجعه کنند.

به گفته طلایی، مهمترین موضوع در برگزاری نمایشگاه مجازی ایران، فرهنگ‌سازی است. بخش خصوصی قصد دارد به‌واسطه این رویداد، توسعه کسب‌وکار از طریق فضای مجازی به ویژه رویدادهای مجازی و نمایشگاه مجازی را رواج دهد. از این رو افزایش زمان برگزاری نمایشگاه مجازی ایران، می‌تواند این هدف را محقق کند.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه برای شرکت‌ها امکاناتی را در نظر گرفته است که می‌توانند با استفاده از این امکانات،‌ محصولات و شرکت خود را معرفی کنند و مخاطبان خود را افزایش دهند. از جمله این امکانات می‌توان به پخش زنده از محل کارخانه و محیط کسب‌وکار اشاره داشت. هم‌چنین در نمایشگاه مجازی ایران سالن‌های سمینار طراحی شده که شرکت‌ها می‌توانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند.

 

اکسپورتنا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا