اخبار

تهران صاحب دستگاه های خوددریافت بطری‌های نوشیدنی شد

بسپار/ایران پلیمر شرکت شهروند اولین دستگاه خود دریافت انواع بطری های نوشیدنی (RVM) در کشور را با حضور شهردار تهران راه اندازی کرد.

مراسم رونمایی از اولین دستگاه خود دریافت (RVM)  با حضور شهردار تهران، مدیرعامل شرکت شهروند و جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.

شرکت شهروند در دوره جدید مدیرت شهری همواره جزء اولین شرکت هایی بوده که تکنولوژی را در خدمت شهروندان قرار داده و با بهره گیری از فناوری های روز دنیا خدمات مطلوب تری به مشتریان خود ارائه می کند، شهروندان با استفاده از این دستگاه می‌توانند در ازای ارائه بطری‌های نوشیدنی که سالیان سال زمان برای بازیافت آنها نیاز است رسید دریافت کنند و با کمک آن به نوعی زباله های خود را در مبدا تفکیک کنند.

هدف از طراحی این دستگاه‌، دریافت راحت و سریع انواع پسماندهای خشک از شهروندان و ذخیره‌سازی آن‌ها برای ارسال به مراکز بازیافت است. از جمله مهم‌ترین پسماندهای خشکی که این دستگاه‌ها قبول می‌کنند می‌توان به بطری‌های پلاستیکی آب‌میوه و آب معدنی، بطری‌های شیشه‌ای و قوطی‌های آلومینیومی نوشابه اشاره کرد.

فروشگاه های شهروند، با راه اندازی اولین دستگاه خود دریافت انواع بطری های نوشیدنی در کشور که کار تفکیک و بازیافت زباله را انجام می دهد، کمک های شایانی را به حفظ محیط زیست انجام داده و مسئولیت های اجتماعی خود در قبال مشکلات زیست محیطی را به بهترین شکل ممکن ایفا می کند، بدون تردید با ورود (RVM) به فروشگاههای کشور شاهد انقلاب مهمی در عرصه زیست محیطی خواهیم بود.

ویژگی مهم استفاده از دستگاه خود دریافت انواع بطری های نوشیدنی(RVM) در شهروند مشارکت شهروندان در امر بازیافت و تفکیک زباله است، شاید یکی از دلایلی که شهروندان تاکنون علی رغم آموزش ها و فرهنگ سازی های مختلف، پسماند و تفکیک زباله را جدی نگرفتند عدم مشارکت کامل آنها در این کار دانست، با ورود این دستگاه به یکی از معتبرترین فروشگاههای زنجیره ای کشور، شهروندان بیش از پیش با تفکیک و بازیافت زباله آشنا شده و با مشارکت کامل در بازیافت و تفکیک زباله انگیزه بیشتری در حفظ و نگهداری از محیط زیست خواهند داشت.

همچنین شهروند با استفاده از این دستگاه به فرآیند بازیافت و تفکیک زباله کمک می کند و روند طولانی جمع آوری پسماندهای با ارزش را کاهش داده و موجب صرفه جویی در هزینه های نگهداشت شهری می‌شود.

گفتنی است، مجموعه شهروند همواره تلاش می‌کند از آخرین دستاوردهای صنعت خرده فروشی در فروشگاه های خود استفاده کند، این بار نیز برای اولین بار در کشور ، دستگاه خود دریافت انواع بطری های نوشیدنی (RVM) را در شعبه فروشگاه شهروند بهرود راه اندازی کرد.

مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا