اخبار

توافق برای استفاده از گرافن در تولید مستربچ‌های سیاه

بسپار/ ایران پلیمر یکی از شرکت‌های تولیدکننده گرافن با انعقاد قراردادی با شرکت هوربون که در تولید مستربچ تخصص دارد، به دنبال کمک به توسعه و تولید مستربچ‌های سیاه است.

شرکت بلک سوان گرافن (Black Swan Graphene Inc) از توافق تجاری با شرکت هوربون اینترنشنال (Hubron International) خبر داد. هوربون اینترنشنال در حوزه مستربچ‌ها و ساخت ترکیبات رسانا تخصص دارد. این مشارکت راهبردی به تجارت محصولات گرافنی بلک سوان گرافن کمک می‌کند که در این میان از ۸۰ سال تخصص هوبرون و دسترسی به بازار این شرکت استفاده می‌شود.

هوبرون در تولید مستربچ‌های سیاه تخصص داشته و بیش از ۸۵ درصد از محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کند. هوبرون و بلک سوان گرافن فرصت‌هایی را برای استفاده از مستربچ تقویت شده با گرافن ایجاد می‌کنند که این مستربچ‌ها می‌توانند در بخش‌های مختلف صنعتی جای خود را باز کنند. هوبرون همچنین نقش مهمی در ساخت مستربچ‌های سیاه دارد. بلک سوان گرافن، به عنوان تولیدکننده مواد گرافنی نیز در توسعه مستربچ‌های گرافنی سیاه نقش دارد.

این همکاری برای تسهیل ادغام گرافن در مستربچ‌ها و استفاده از آن‌ها در صنایعی نظیر خودروسازی، ساخت و ساز، کالاهای مصرفی و بسته بندی مواد غذایی است. انتظار می‌رود تخصص شرکت هوبرون و دسترسی آن‌ها به بخش‌های مختلف بازار باعث افزایش تقاضا برای مستربچ‌های تقویت‌شده با گرافن و نوآوری محصول شود.

شرایط تجاری این توافق نامه این اطمینان را برای طرفین ایجاد می‌کند که محصولات و خدمات مبادله شده بین آن‌ها براساس شرایط و ضوابط استاندارد باشد.

 

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا