اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ توسعه پوشش های EB جهت کلاف پوشانی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Beckers بزرگترین تولید کننده کلاف پوشانی (coil coating) و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشش های صنعتی در جهان می باشد. Beckers متعلق به یک خانواده سوئدی می باشد و دفتر مرکزی آن در Berlin آلمان قرار دارد. این شرکت دارای حدود 1800 کارمند در 23 واحد واقع در 17 کشور جهان می باشد. Beckers دارای بیش از 150 سال سابقه می باشد.

Beckers با همکاری یک شرکت تولیدکننده فولاد (ArcelorMittal) پوشش جدید سخت شونده با پرتو الکترونی (EB) جهت کلاف پوشانی توسعه داده است. این فناوری میزان نشر دی اکسید کربن و ترکیبات آلی فرار (VOC) را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین این پوشش جدید میزان پوشش دهی سطح را تا دو برابر افزایش داده و میزان مصرف رنگ را کاهش می دهد. Beckers و ArcelorMittal با همکاری هم قصد دارند این فناوری جدید را برای قطعات فولادی مورد استفاده در ساختمان سازی بکار ببرند. فناوری فاقد حلال EB به حفظ محیط زیست کمک می کند.

اولین پیچه های فولادی پوشش داده شده با این فناوری جدید برای تولید ساندویچ پنل مورد استفاده قرار گرفت. این پنل ها بطور آزمایشی در یک ساختمان استفاده شدند. Beckers در حال حاضر قصد دارد یک مرکز تحقیقات و نوآوری برای توسعه فناوری های UV/EB تاسیس کند. این مرکز در زمینی به مساحت 300 متر مربع در Liverpool انگلیس ساخته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا