اخبار

تولیدکنندگان روسیه قیمت پی‌وی‌سی را افزایش دادند

بسپار/ایران پلیمر سه شرکت تولیدکننده روس قیمت‌ محصول پلی‌ونیل کلراید (پی‌وی‌سی) را در ماه نوامبر سال 2021 میلادی افزایش دادند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه خبری آی‌سی‌آی‌اس، موسسه ام‌آر‌سی اسکن‌پلاست (MRC ScanPlast) در گزارشی اعلام کرد: قیمت پلی‌ وینیل کلراید (پی‌وی‌سی) روسیه در ماه اکتبر سال جاری در پی بالا قیمت‌های بالای و کمبود عرضه در جهان، تا حد زیادی افزایش یافت.

بازار جهانی پی‌وی‌سی بیش از یک سال است که به‌دلیل کمبود عرضه به‌طور پیاپی با قیمت‌های بالا روبه‌رو بوده و این شرایط اکنون بر فعالان عرصه پی‌وی‌سی در روسیه نیز تأثیر گذاشته است.

تولیدکنندگان روس برخلاف شرایط فصلی و انتظار بسیاری از مبدل‌ها، قیمت‌های پی‌وی‌سی را در فصل زمستان برای دومین بار پیاپی در بازار داخلی افزایش دادند.

افزایش قیمت محموله سوسپانسیون پی‌وی‌سی (SPVC) در بعضی از موارد در ماه نوامبر 20 هزار روبل به ازای هر تن بوده است، در همین بازه زمانی یکی از تولیدکنندگان روس قیمت‌های اکتبر را هم افزایش داد.

قیمت پی‌وی‌سی در چند منطقه جهان زیر فشار کمبود عرض در ماه نوامبر به روند افزایشی خود ادامه داد.

در آسیا، قیمت‌ها 250 دلار به ازای هر تن پی‌وی‌سی افزایش یافت و از سطح 2 هزار دلار برای هر تن به صورت حمل CFR به مقصد هند فراتر رفت.

قیمت ها در اواسط ماه اکتبر امسال از 2 هزار و 300 دلار برای هر تن به صورت حمل CFR به مقصد ترکیه فراتر رفت و برابری صادرات برای تولیدکنندگان روس بالاتر از سطح قیمت‌های اکتبر در بازار داخلی بود.
مصرف‌کنندگان روس از ماه اوت امسال تاکنون هیچ محموله پی‌وی‌سی وارد نکرده‌اند.

تقاضا برای پی وی سی در بازار روسیه با وجود سطوح بی سابقه قیمت، در سطح خوبی باقی مانده است، اگرچه به تدریج در حال کاهش است.

نیپنا 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا