اخبار

تولید حدود ۷۸ میلیون تن محصول پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۲

بسپار/ایران پلیمر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تولید حدود ۷۸ میلیون تن محصول پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مرتضی شاهمیرزایی  (یکشنبه، ۲۳ مهرماه) در حاشیه نخستین همایش ایمنی فرآیند در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال یکی از بهترین سال‌های تولید صنعت پتروشیمی خواهد بود، اظهار کرد: عملکرد تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال به حدود ۷۸ میلیون تن می‌رسد.

وی افزود: میزان تولید ۶ ماه ابتدایی امسال طبق برنامه محقق شده ، به‌طوری که مجموع تولید صنعت پتروشیمی در این مدت بیش از ۳۵ میلیون تن بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه تأمین نیاز خوراک صنایع داخلی از اولویت‌های این شرکت است، ادامه داد: تکمیل زنجیره ارزش سیاست و تکلیف وزارت نفت دولت سیزدهم است و برنامه قطعی ما دستیابی به تولید محصولات پتروشیمی است که هم‌اکنون در کشور تولید نمی‌شود.

شاهمیرزایی بر ضرورت استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرآیند در همه مجتمع‌های پتروشیمی تأکید و تصریح کرد: ابلاغیه استقرار این فرآیند قرار است به‌زودی از سوی اداره کل اچ‌اس‌ائی وزارت نفت ابلاغ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا