اخبار

تولید لاستیک‌های گرمانرم با سختی پایین برای کاربرد در نوار درزگیر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، شرکت PolymaxTPE، یکی از تولیدکنندگان لاستیک‌های گرمانرم (TPE)، اقدام به تولید لاستیک گرمانرم جدیدی کرده است که از سختی پایینی برخوردار بوده و کارایی بهتری نسبت به سامانه‌های ولکانشی گرمانرم (TPV) از خود نشان می‌دهد. گونه جدید این محصول تحت عنوان D6940 بطور خاص برای کاربرد در نوار درزگیر طراحی شده است و تنش کمی برای ایجاد تغییرفرم در آن نیاز است. همچنین، این محصول از مقاومت در برابر UV و مقاومت در برابر لکه‌های رنگی مناسبی برخوردار است. علی‌رغم سختی در حدود shore A 40، مقاومت در برابر پارگی D6940 در حدود 12% بالاتر از نمونه TPV با سختی shore A 60 می‌باشد. مانایی فشاری این محصول در دمای oC23 و oC70 به ترتیب برابر 14% و 36% برآورد شده است.

لاستیک‌های گرمانرم شرکت PolymaxTPE از قیمت و کارایی مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های موجود برخوردارند. از مزایای این محصولات نسبت به TPVها می‌توان به مقاومت در برابر پارگی بالا، مانایی فشاری کم، تنش پایین برای تغییرفرم، چقرمگی در دماهای پایین و عدم نیاز به خشک سازی قبل فرایند رانشگری از اشاره نمود.

بازارهایی که شرکت PolymaxTPE در آن به فعالیت مشغول است عبارتند از: آمریکای شمالی، آسیا و اروپا. کارخانه این شرکت در شهر نانتونگ چین یکی از سه کارخانه بزرگ تولیدکننده TPE در چین محسوب شده و مرکز تحقیق و توسعه نیز در این کارخانه واقع است.

محصولات این شرکت قابل استفاده در فرایند قالب‌گیری تزریقی، قالب‌گیری دمشی و رانشگری بوده و برای مصرف در صنایع خودرو، پزشکی، الکتریکی، الکترونیک، ساخت و ساز و بسته‌بندی مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا