اخبار

تولید ژئوممبران های ساده و دارای بافت مخصوص محافظت های زیست محیطی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر دو دستگاه تولید فیلم های ژئوممبران  با نام Geo FutureFilm توسط شرکت Bandera به یک فرایندکار فروخته شد. این دستگاه ها قادرند فیلم هایی با عرض تا ۸ متر را عمدتا برای کاربردهای محافظتی نفت و محیط زیست تولید کنند. فروش دستگاه شامل خدماتی نظیر آموزش به کارکنان و تعمیرات (Maintenance) دستگاه هم می شود.  در همین راستا در اواسط ماه نوامبر دو تن از اشخاص مرتبط با شرکت تولید ورق های ژئوممبران به شرکت Bandera واقع در ایتالیا رفته تا آموزش های لازم را برای کار با این دستگاه ببینند. طی این دوره ی آموزشی مهندسان و پرسنل فروش دانسته های خود را در مورد فرایندهای تولیدی دستگاه با این دو شخص به اشتراک گذاشتند.

یک خط تولید استاندارد ژئوممبران دارای اجزای : سامانه ی وزن سنجی (Dosing system)، یک اکسترودر ظرفیت بالای مرکزی برای تولید لایه ی میانی و دو اکسترودر کوچکتر برای لایه های خارجی، یک سیلندر و ماردان دارای پوشش ضد خوردگی، یک سر هم رانشگری (Coextrusion head) با دای حدود ۲۳۰۰ میلی متر مجهز به سامانه ی خنک کاری داخلی و سایر تجهیزات جانبی است.

این دستگاه ها قادرند به یک یا هر دو طرف فیلم های تولید شده بافت مخصوص (Texture) بدهند. این فیلم ها می توانند در ساختارهای ساده نیز تولید شوند. ژئوممبران های مخصوص کشاورزی می توانند با استفاده از سر رانشگری ۵ لایه نیز تولید شوند.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا