اخبار

تولید گونه های پلی آمید 66 جدید برای ساخت قطعات سبک وزن خودرویی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر شرکت Ascend Performance Materials گونه های جدید پلی آمید ۶۶ را با نام Vydyne® برای سبک وزن سازی خودروها طراحی کرده است. این شرکت آمیزه های مذکور را در نمایشگاه Fakuma 2018 که در Friedrichshafen کشور آلمان برگزار شد معرفی کرد. 
این امیزه ها خواصی را داراست که به آن ها این امکان را می دهد تا در کاربردهایی نظیر زیر هواکش خودرو جایگزین آلومینیوم و استیل شوند. استفاده از این مواد بدون اینکه امینت و راحتی را فدا کند، کاهش وزن را به همراه خواهد داشت.
آمیزه های Vydyne R433H جذب انرژی را نسبت به امیزه های سنتی پر شده با الیاف شیشه بهبود داده، از ایجاد سر و صدا (Noise) کاسته  و از شدت ضربه در تصادفات از طریق جذب انرژی می کاهد.
در وسایل نقلیه ی برقی که سبک وزنی حرف اول را می زند، استفاده از این مواد در چهارچوب های باطری می تواند تاثیرگذار باشد. 
این شرکت قرار است یک واحد تولیدی عظیم را در Tilburg کشور هلند بنا کند. یکی از وظایف اصلی این واحد تولیدی، تولید امیزه های Vydyne خواهد بود. 
به گفته ی Scott Rook عضو هیئت مدیره ی شرکت Ascend : با افزایش توانایی های تولیدی در اروپا بیشتر قادر خواهیم بود به نیازهای مشتریان خود پاسخ داده و تامین مواد را به خوبی در این منطقه انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا