اخباراخبار ویژه

ثبت‌نام نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ آغاز شد + تسهیلات و حمایت ها برای غرفه گذاران

بسپار/ ایران پلیمر ثبت‌نام چهاردهمین نمایشگاه فناوری‌نانو آغاز شد. شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌نانو می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه https://nanoexhibition.ir برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های ملل و خلیج‌فارس برگزار می‌شود و شرکت‌ها می‌توانند ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند. از دهم مردادماه امکان جانمایی به صورت آنلاین برای شرکت‌ها فراهم خواهد بود.

تمامی شرکت‌هایی که دارای گواهی‌نانومقیاس هستند می‌تواند برای ثبت‌نام در نمایشگاه اقدام کنند، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، صندوق‌ها و شرکت‌های بازرگانی نیز امکان ثبت‌نام در نمایشگاه را دارا هستند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به سایت نمایشگاه https://nanoexhibition.ir مراجعه و با ایجاد پروفایل نسبت به ثبت در سامانه اقدام نمایند.

یکی از تفاوت‌های این دوره از نمایشگاه، حضور پر رنگ هیات‌های تجاری و شرکت‌های خارجی می‌باشد. همچنین امکان جانمایی توسط شرکت‌ها براساس میزان فضای مورد نیاز آنها است. در دوره‌های قبلی جانمایی توسط مجری نمایشگاه انجام می‌شد اما امسال خود شرکت‌ها می‌توانند نسبت به جانمایی براساس نیاز خود بصورت آنلاین بر روی سایت نمایشگاه اقدام کنند. لازم به ذکر است امسال حمایت ویژه از شرکت‌های حوزه نانویی دانش‌بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه توسط  صورت می‌گیرد و از ۷۰ درصد هزینه تا سقف ۳۰ میلیون تومان حمایت مالی برخوردار خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا