اخبار

ثبت نام هفتمین دوره نمایشگاه 5P اربیل عراق آغاز شد/ فرصتی برای حضور صنعت پلاستیک، پتروشیمی و بسته بندی ایران در بازار رو به رشد عراق

بسپار/ ایران پلیمر ERBIL 5P EXPO رویدادی برای نمایش به روزترین تکنولوژی و محصولات صنایع پلاستیک، پتروشیمی، چاپ، بسته بندی و کاغذ می باشد که در تاریخ 16-13 شهریور 98 در مرکز نمایشگاهی اربیل عراق برگزار خواهد شد.
 

با توجه به مناسبات تجاری میان ایران و عراق و نیز افق 20 میلیارد دلاری تبادلات اقتصادی دو کشور، عراق یکی از بازارهای با پتانسیل منطقه برای تجار ایرانی علی الخصوص در صنایع پتروشیمی و پایین دستی پتروشیمی: پلیمرها، ماشین آلات و محصولات پلاستیک، مستربچ و کامپاند، رنگ و رزین و …  می باشد. در حال حاضر ایران یکی از مهمترین طرف های تجاری و اقتصادی عراق به شمار می رود.

 

لازم به ذکر است در راستای برپایی Erbil 5P هماهنگی برگزاری ملاقات های تجاری و B2B با مشتریان مستقیم، مخاطبان هدفمند و تجار اصلی عراق در برنامه اصلی این رویداد از سمت برگزارکننده خواهد بود. با توجه به حضور قوی پاویون ترکیه در این نمایشگاه برای جذب بازار این کشور، حضور حداکثری پاویون ایران به صورت همه جانبه موجب ایجاد و حفظ مشتریان و نیز افزایش سهم بازار خواهد شد.
در صورتیکه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، دریافت کاتالوگ دوره گذشته و حضور در این نمایشگاه دارید می توانید با شرکت بیوتی اسکای نمایندگی رسمی و انحصاری Erbil 5P برای پاویون ایران از طریق شماره تماس 02188190018 داخلی 113 و یا آدرس ایمیل [email protected] ارتباط برقرار کنید.

 

تاریخ ثبت نام در این نمایشگاه فقط تا 28 اردیبهشت ماه جاری خواهد بود. 

 

با کلیک بر روی لینک روبرو می توانید از رویدادهای حوزه پلیمر با خبر شوید:  https://www.beautisky.com/exhibition-organizing/

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا