اخبار

جای بانک ها در نمایشگاه ایران پلاست خالی است

سید محمود مفیدی در گفتگو با ستادخبری ایران پلاست 2010 ، ثبت نام اینترنتی را آغازی برای ارتقا ایران پلاست دانست و گفت: ایران پلاست پتانسیل آن را دارد که پلی باشد برای صادرات تولیدکنندگان ایرانی، در صورتی که مدیریت و اداره آن به طور صحیح انجام شود و تبلیغات به صورت وسیع تری صورت بگیرد.
بسپار به نقل از این ستاد می نویسد، مدیرعامل گرانول معصوم معتقد است ثبت نام اینترنتی می تواند آغاز خوبی برای ارتقا کیفی خدمات ایران پلاست باشد.
وی تبلیغات نمایشگاه های مهم صنعت پلیمر جهان مانند نمایشگاه های K و Chinaplast را در مقایسه با ایران پلاست بسیار گسترده تر می داند و می افزاید: وسعت تبلیغات برای چنین نمایشگاهی در ایران می باید در حد این نمایشگاه ها بوده و طیف وسیع تری از بازدید کنندگان و شرکت کنندگان را از نقاط مختلف دنیا جذب ایران پلاست کند. به نظر وی تبلیغات این نمایشگاه در کشورهای آسیای میانه و اروپایی می تواند جمع عظیمی از توریست های صنعتی را به این نمایشگاه و ایران بیاورد و در نتیجه موجب رونق اقتصادی و صنعت توریست نیز بشود.
محمودی با انتقاد از محیط برگزاری نمایشگاه ایران پلاست گفت: کمبود مکان نمایشگاهی، زمان کم میان دو دوره نمایشگاه، وضع بهداشتی و خدمات رفاهی و پذیرایی در ایران پلاست 2010 باید ارتقا پیدا کند تا نتیجه آن جذب هرچه بیشتر صنعت گران و مشتریان خارجی به این نمایشگاه شود.
همچنین وی معتقد است زمان چهار روزه نمایشگاه بسیار محدود است و مسئولان نمایشگاه برای افزایش روزهای ایران پلاست به دنبال راه کار باشند چرا که هزینه های نمایشگاهی برای شرکت ها زیاد است و در این زمان محدود امکان بهره برداری مناسب برای آنها ایجاد نمی شود.
مدیرعامل گرانول معصوم با ارایه پیشنهادی به مدیران ایران پلاست 2010 می گوید: ایجاد محیط نمایشگاهی برای ناشران علمی و تخصصی این صنعت و دعوت از ناشران داخلی و خارجی ضرورت زیادی دارد چرا که حضور این نوع غرفه ها بار علمی نمایشگاه را بالا خواهد برد. او معتقد است جای بانک های دولتی و خصوصی نیز در این نمایشگاه خالی است تا با مشکلات مالی صنعتگران آشنا شوند و به دنبال جدب مشتری و رفع این مشکلات باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا