اخبار

جایگزینی لاستیک‌ها با گرمانرم‌های ولکانش یافته (TPVs)/کاهش قیمت و قابلیت درزگیری طولانی مدت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار می نویسد، گونه‌های جدید پزشکی گرمانرم‌های ولکانش یافته یا TPV مخصوص قالب گیری تزریقی حلقه‌های O شکل (O rings) و دیافراگم‌ها مزایای بسیار زیادی را دارا هستند. از جمله این مزایا می‌توان به قابلیت درزگیری طولانی مدت، هزینه‌ی فرآیندی کمتر و مزایای رقابتی تولید نسبت به لاستیک‌های گرماسخت و لاستیک‌های گرمانرم استایرنی اشاره کرد. 
آمیزه‌ی جدید تولیدی شرکت Teknor Apex با نام Medalist® MD-23100 کشسانی لاستیک را دارا بوده، مانایی فشاری اندکی را داراست و در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است. گونه‌های جدید Medalist تولیدی نسبت به لاستیک‌های گرمانرم استایرنی پایداری بسیار خوبی را در شرایط دمایی سخت داراست. 
گونه‌های Medalist تولیدی شرکت Teknor Apex دارای سختی Shore A در محدوده‌ی 15 تا 37 را داراست. با داشتن سرعت جریان مذاب تا 24 گرم بر 10 دقیقه، این مواد برای قالب گیری اجزای بسیار کوچک یا دارای طراحی‌های بسیار پیچیده و دارای حفرات بسیار زیاد مناسب می‌باشد. از این لاستیک‌های ولکانش یافته جدید می‌توان برای قالب گیری روی پلی اتیلن (over moulding) نیز استفاده نمود.  
شرکت تولیدکننده‌ی این محصولات یعنی Teknor Apex این آمیزه‌های جدید تولیدی را مخصوص کاربردهای درزگیری که در رهایش دارو، انتقال سیالات، دیالیز، آندوسکوپی و سایر فرآیندهای پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند پیشنهاد می‌کند.
شرکت Teknor Apex آمیزه‌ی تولیدی Medalist® MD-23100 را در واحد تولیدی خود در سنگاپور تولید می‌نماید. در فرآیند تهیه این محصول از استاندارد ISO-13485 استفاده شده است. این آمیزه و افزودنی‌های آن تماما دارای مجوز FDAمی باشند. این آمیزه‌ها فاقد هرگونه از مواد DEHP و سایر فتالات‌ها، BPA و انواع لاتکس‌ها می‌باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا