اخبار

جشن نوروزی انجمن ملی صنایع پلیمر با یک نوید ارزشمند

بسپار/ ایران پلیمر شب گذشته هم تالار بام مهتاب در هتل ارم تهران میزبان جمعی بزرگ از صنعتگران پلیمر بود که به دعوت انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برای دید و بازدید نوروزی گرد هم آمده بودند.

برگزاری دو دیدار نوروزی در دو شب پیاپی با حضور صدها کارآفرین و مدیر ارشد صنعت پلیمر نشان از پتانسیل بالای نقش آفرینی این صنعت در اقتصاد کشور دارد.

در این نشست که با خیرمقدم آقای زمانزاده، عضو هیات مدیره انجمن همراه بود، به روال چند سال اخیر و با اجرای علیرضا ترک به روسا و نمایندگان تشکل های عضو انجمن تریبون داده شد تا با دیگر دوستان هم حرفه، گپی کوتاه داشته باشند. در عین حال عباسعلی متوسلیان نخستین میهمان بود که از اهمیت تک صدایی و ممانعت از تعدد صداها در صنعت پلیمر گفت.

محمد مهدی برادران، معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت صحبت های شب گذشته دایر بر تصمیم سازی در خصوص واگذاری واردات مواد اولیه به تشکل های تخصصی و دعوت به حضور در نمایشگاه اکسپو را تکرار کرد. وی متاسفانه در پاسخ به خواست حاضرین مبنی بر انتقال نظر صاحبان کسب و کار برای تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه، به عنوان یکی از متولیان حمایت از صنعت، بر موافقت خود با تعطیلی پنجشنبه ها صحه گذاشت و ایراد بخش خصوصی را وارد ندانست.

در عین حال به ابتکار انجمن در این خصوص امضاهایی جمع آوری شد تا به مراجع ذیصلاح ارایه شود.

 

بیشتر بخوانید کارزار ثبت امضای الکترونیک برای تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه

 

در ادامه این جلسه با پخش مستندی از مراحل گلریزان و تامین 20 میلیارد تومان در سال گذشته توسط اعضا، از تصمیم انجمن برای خرید ملکی در خیابان داروپخش و ساخت و نوسازی آن متناسب با یک مرکز نوآوری و بخش های مناسب برای استقرار واحدهای استارت آپی و اداری و … رونمایی شد.

در این مراسم همچنین از خانم مهندس علیرضایی دبیر قبلی و مشاور فعلی هیات مدیره تقدیر و آقای بابالو به عنوان دبیر جدید انجمن معرفی شد.

 

مراسم با صرف شام به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا