اخبار

حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه صنعت پاکستان

بسپار/ ایران پلیمر پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه صنعت و تجارت پاکستان (2024ITIF) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برپا می‌شود.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه صنعت و تجارت پاکستان (2024ITIF) طی روزهای 17 تا 19 اسفند 1402 در مرکز نمایشگاهی کراچی برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه سه روزه، شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.

در این نمایشگاه شرکت‌های مختلفی از جهان حضور خواهند داشت و محصولات خود را در حوزه‌های مرتبط با این نمایشگاه نظیر تجهیزات برق، تجهیزات ابزار و یراق، انرژی‌های تجدیدپذیر، پمپ و شیرآلات صنعتی، ماشین‌آلات ساختمان و راه‌سازی، تجهیزات نفت و گاز، تجهیزات پتروشیمی، ماشین‌آلات صنعتی و تجهیزات معدن در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به حضور در این پاویون تا 20 دی ماه سال جاری فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.ظرفیت پاویون محدود بوده و اولویت با شرکت‌های دانش بنیانی است که زودتر تقاضای خود را ثبت کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا