اخبار

حضور هیات‌های تجاری خارجی در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ پررنگ‌تر از گذشته/ 13 تا 16 آبان در تهران

بسپار/ایران پلیمر براساس اطلاعات منتشر شده توسط دبیرخانه نمایشگاه‌نانو، در نمایشگاه سال جاری، تلاش ویژه‌ای برای بازدید هیات‌های خارجی از نمایشگاه نانو توسط وزارت امور خارجه صورت گرفته است. علاوه بر مقامات دولتی سایر کشورها، هیات‌های تجاری بین‌المللی نیز برای بازدید از نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ دعوت شده‌اند و در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

چنین گردهمایی فرصت مناسبی برای شرکت‌ها و فعالان صنعتی حوزه فناوری‌نانو است تا بتوانند ارتباط بین‌المللی خود را در بستر نمایشگاه نانو توسعه دهند و در این میان ستاد توسعه فناوری‌نانو نیز تلاش ویژه‌ای برای به‌هم‌رسانی شرکت‌های و فناوران ایرانی با همتایان خارجی آنها خواهد داشت.

یکی از برنامه‌های دبیرخانه نمایشگاه، نشست سفیران کشورها در حاشیه نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ است. برای این منظور، ۱۴ آبان ۱۴۰۲ نشست سفیران در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ده روز برای ثبت‌نام نمایشگاه نانو فرصت باقی است و اول شهریور ماه جانمایی آنلاین نمایشگاه باز خواهد شد. شرکت‌ها و علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه (nanoexhibition.ir) نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های ملل و خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

 

پایگاه خبری فناوری نانو ایران 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا