اخبار

اختصاص تمامی سالن های نمایشگاه به ایران پلاست هفدهم

بسپار/ایران پلیمر مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از 26 الی 29 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

 فرید دوستی رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در نشست هم اندیشی با اعضای تشکل ها اظهار کرد: صنعت پتروشیمی، با کمترین ضریب ریسک پذیری خود به یکی از صنایع احیاگر نظام اقتصادی کشور در شرایط سخت و پیچیده تحریم تبدیل شده است و در این میان صنایع پایین دست و صنایع مرتبط در حوزه تولید ملی و ساخت داخل از سهمی موثر برخوردار بوده اند.

بیشتر بخوانید

دوستی با بیان اینکه، در هفدهمین دوره ایران پلاست، باید ساز و کار های اجرایی منطبق با استانداردهای بین المللی برنامه ریزی و جریان سازی شود، افزود: امیدواریم با وحدت رویه یکپارچه و منظم میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و فعالان، ذی نفعان و مشارکت کنندگان، ایران پلاست امسال در مقایسه با دوره های قبلی خود از جنبه های محتوایی، رویکرد و رویدادهای جانبی بسیار غنی تر برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فضاهای نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی از 26 تا 29 شهریورماه به ایران پلاست اختصاص یافته است، اظهار کرد: اگرچه دغدغه و مسائل ذی نفعان نمایشگاه ایران پلاست متفاوت است، اما تلاش خواهیم کرد که در دوره هفدهم منافع تمامی مشارکت کنندگان تا حد ممکن تأمین شود.

دوستی با تاکید بر اینکه امیدواریم ایران پلاست امسال نیز همچون دوره های پیشین خود، ویترین و نمای کاملی از موفقیت یک رویداد اثر بخش نمایشگاهی در حوزه اقتصاد و بازار مشارکت کنندگان باشد، افزود: در این مسیر شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال آماده هرگونه همکاری و حمایت لازم از شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و صاحبان صنایع نوپا است.

به گزارش نیپنا، در این جلسه نمایندگان تشکل ها و انجمن های صنایع تکمیلی پتروشیمی نیز با تاکید بر نقش محوری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در برگزاری این نمایشگاه بر تداوم همکاری های مشترک تاکید کردند و این رویداد نمایشگاهی را نقطه عطفی در ارائه و معرفی دستاوردها و توانمندی های صنایع پلیمری و صنایع مرتبط، دانستند.

فعالان صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران نمایشگاه ایران پلاست را در میزان افزایش ارزش افزوده صنایع پلیمری و بازارهای صادراتی مهم ارزیابی کردند و بر همگرایی بیشتر میان تشکل ها و انجمن ها و نزدیک شدن دیدگاه ها تاکید کردند.

گفتنی است،  نشست هم اندیشی نمایشگاه ایران پلاست، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان پلیمری، انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند، انجمن همگن پلاستیک تهران، انجمن ماشین سازان، انجمن صنفی کارفرمایی صنایع پتروشیمی و اتحادیه سراسری تعاونی های تأمین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی و مدیر عامل شرکت راهکار تجارت بعنوان مجری برگزار کننده هفدهمین نمایشگاه بین­ المللی ایران پلاست برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا