اخبار

حیدر داوری، رییس هیات مدیره و موسس شمس پلاست طب: از طبابت تا تولید بسته­ بندی های پتروشیمی!

بسپار/ ایران پلیمر شرکت شمس پلاست طب در سال 1387 در شهرک صنعتی شمس آباد آغاز به فعالیت کرد. این شرکت تولید کننده­ ی نایلون، نایلکس و استرچ فیلم است. این شرکت صادرکننده نمونه در  سال 1394 و 95 استان تهران شد و به کشورهای اطراف و برخی کشورهای اروپایی همچون سوئد صادرات دارد.

داوری در خصوص تولیدات شرکت گفت: استرچ ­های دور پالتی، نایلکس ­های دسته رکابی و فروشگاهی، نایلون­های شرینک، تک لایه و سه لایه مخصوص بسته بندی مواد پتروشیمی و همچنین چاپ بر روی مصنوعات از جمله فعالیت­های شمس پلاست طب است. پتروشیمی ­ها معمولا از نایلون­های سه لایه استفاده­ می ­کنند که  قابلیت تحمل وزن بالاتری دارد. برخی موارد خاص مانند UV دار و آب بندی بودن که از نفوذ آب به داخل بسته بندی جلوگیری می­کند از دیگر خواص قابل ارایه بر روی این محصولات است. همچنین تولید محصولات فود گرید را در برنامه خود داریم.

وی مواد اولیه مورد استفاده در تولیدات را مواد پتروشیمی بیان کرد: عمده مواد اولیه ما توسط پتروشیمی­ های داخل تولید می­شود و تلاش بر این است که هر روز بهتر از قبل شویم. از سبک فیلم، سنگین فیلم و سبک خطی برای تولیدات مصرف می کنیم که همگی پایه پلی ­اتیلن هستند. محصول جدید ما استرچ­ های سوپر پاور است که بسیار محکم و مقاوم است و در سه لایه در یک متر،  6 تا 8 متر کشش دارد و  در تست نقطه ­ای نمره­ ی بسیار خوبی به خود اختصاص داده یعنی در مقابل اشیای تیز مقاومت مطلوبی دارد و باعث پارگی نمی­شود.

داوری که خود پزشک است و تخصصی اصلی اش طبابت، دلیل نام گذاری شرکت را یکی محل دلیل استقرار کارخانه و یکی محصولات سال­های اولیه عنوان کرد که دستکش­ های یکبار مصرف پلاستیکی و گام­ها و  لفاف­های روی گام­های دندان پزشکی بود.

 

 

(ادامه دارد …)

 

متن کامل این گفت و گو را در شماره 196ام بسپار که در نیمه دی ماه منتشر شده است بخوانید.

در صورت تمایل به درخواست نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک سالانه با شماره های 02177523553 و 02177533158 داخلی 3 سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا