اخبار

خانواده بزرگ رنگ در شبی به یادماندنی گرد هم آمدند

بسپار/ ایران پلیمر چهارشنبه شب آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر میزبان انبوه علاقه مندان، اساتید، صنعتگران، دانش آموختگان رنگ در کشور بود. این مراسم که به همت انجمن علمی رنگ برگزار شد، شبی کم مانند را با شور و شوق و هیجان برای حاضرین رقم زد. 

برنامه با قرائت قرآن توسط مهندس صائب آغاز شد و با اجرای تک شاعر علوم رنگ دکتر رضا امینی (با ابیات اختصاصی سروده شده در مورد رنگ و افراد و اشخاص مورد تقدیر در برنامه) ادامه پیدا کرد تا این گردهمایی را صفر تا 100 دانش آموختگان و دانشجویان علاقه مند اداره کرده باشند. حضور و نظارت دکتر علی اصغر صباغ بر لحظه لحظه برنامه نیز از چشم ها دور نماند. 

 

در این برنامه از خانم دکتر رنجبر، آقایان دکتر مرادیان، دکتر مضطرزاده، دکتر باستانی (نماینده مجلس)، دکتر گرمابی (نماینده مجلس)، دکتر قرنجیک، دکتر محسنی، دکتر صمدی و نیز مهندس سلیمانی (حامی مالی مراسم) تقدیر به عمل آمد. همچنین جوایزی به رتبه های علمی نخست در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و پژوهشگاه رنگ  اعطا شد. 

از سه برگزارکننده کارگاه های آموزشی که توسط انجمن در سال 97 برگزار شده بود نیز تجلیل به عمل آمد از جمله دکتر سعید رستگار که با تشویق گرم حاضرین همراه شد. 

 

این نشست با تاکید بر همه جانبه نگری در علوم و صنایع رنگ توسط سخنرانان ادامه یافت. بخش موسیقی و استندآپ کمدی از دیگر بخش های گردهمایی بود و با گرفتن عکس دسته جمعی و صرف شام این مراسم به پایان رسید. 

 

 

برای دیدن عکس ها در ابعاد بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا