اخبار

خبرنگار بسپار/ زنده از Chinaplas2017: محمود معصومی، مدیر عامل شرکت آمیزه سازی مهندسی نوآوران بسپار:به دنبال حضور مستقیم در بازار چین هستیم

بسپار می نویسد،  شرکت نوآوران بسپار با سابق ه­ای 15 ساله در صنعت لوله­ های پلیمری آبرسانی و تحت فشار، از تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند کشور است. به اذعان معصومی کیفیت یک اصل در شرکت نوآوران بسپار است و تخصص و تحصیلات دانشگاهی وی و همکارانش مرتبط با زمینه فعالیت شرکت است. محمود معصومی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان و از مدرسین رشته مهندسی پلیمر است. معصومی هدف اصلی حرفه ای شرکت را  حفظ کیفیت و ترویج برند نوآوران بسپار در بازار داخل و خارجی می­داند.

معصومی هدف از شرکت در نمایشگاه چایناپلاس را اینگونه شرح داد: محصولات ما عمدتا مستربچ ­های پلیمری و مشکی­ هستند که در صنعت لوله اعم از نوارهای لوله و آبیاری قطره­ای مورد استفاده دارند. شرکت­های چینی از طریق تولیدکننده­ های داخلی، از مستربچ­ های تولیدی ما  اطلاع یافتند. چند شرکت چینی که از مستربچ­ های ما استفاده کرده بودند، رضایت داشتند و سفارشاتی به ما ارایه دادند. در نتیجه طی یک یا دوسال گذشته به چین فروش داشتیم و با توجه به بازار ایجاد شده در چین، تصمیم گرفتیم در نمایشگاه چایناپلاس شرکت و از نزدیک بازار چین را رهگیری کنیم.

وی در خصوص محصولات ارایه شده در نمایشگاه گفت: مستربچ­ های مشکی مورد مصرف در تولید لوله­ های آبیاری و آبرسانی تحت فشار، آبیاری قطره­ای از عمده تولیدات ما هستند که در نمایشگاه عرضه خواهیم کرد.

چون برای نخستین بار در نمایشگاه چاینا­پلاس مشارکت داریم، به دنبال کسب تجربه و امکان سنجی رقابت با شرکت­ های چینی و شرکت­ های صادرکننده به چین هستیم تا توانایی خود برای کسب سهمی از بازار چین را بسنجیم. البته همانطور که پیش­تر اشاره کردم، محصولات ما از طریق نمایندگی به چین ارسال شده ­است اما به دنبال حضور مستقیم در این بازار هستیم.

مصرف داخلی محصولات ما بسیار زیاد است. ولی با توجه به فضای پسابرجامی در کشور، حضور در بازارهای خارج از ایران از سیاست­ های نوآوران بسپار است. یکی از این بازار های مهم، کشور چین با داشتن جمعیت بسیار  و رشد اقتصادی بالاست و محصولات ما از نظر کیفی قابل مقایسه با محصولات موجود در بازار چین است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در  زمینه صادرات برنامه ریزی کنیم. 

گزارش کامل نمایشگاه را در شماره آتی ماهنامه بسپار خواهید خواند.

[EasyDNNnewsLink|218]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا